پیش‌بینی مدیرعامل گلکسی دیجیتال در مورد افزایش قابل‌توجه قیمت بیت کوین پس از تایید ETF اسپات بیت کوین

پیش‌بینی-مدیرعامل-گلکسی-دیجیتال-در-مورد-افزایش-قابل‌توجه-قیمت-بیت-کوین
آنچه در این مقاله میخوانید

مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، مدیرعامل گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital)، انتظار دارد که زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) صندوق‌های قابل معامله اسپات بیت کوین (ETF) را تایید کند، قیمت بیت کوین به شدت بالا رود. او گفت: “وقتی دولت بگوید ‘می‌توانید بیت کوین بخرید’، شاهد تغییر قابل توجهی در روان‌شناسی خواهیم بود.”

پیش‌بینی خوشبینانه مایک نووگراتز در مورد بیت کوین

مایکل نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ تی وی (Bloomberg TV) روز چهارشنبه توضیح داد که چرا قیمت بیت کوین آماده است تا به «به شدت بالاتر» برود. پیش‌بینی خوشبینانه او بر تصویب احتمالی اولین صندوق قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین ایالات متحده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) استوار است.

نووگراتز توضیح داد: “چندین اتفاق خوب برای بیت کوین در حال رخ دادن است. ما یک صندوق قابل معامله (ETF) خواهیم داشت. در حال حاضر، انتظار زیادی وجود دارد. بخشی از آن در قیمت لحاظ شده است.” او افزود که وقتی بیانیه‌ای مبنی بر تایید ETF اسپات بیت کوین واقعاً منتشر شود، که به اعتقاد او دو ماه قبل از شروع معاملات آن خواهد بود، شرکت‌هایی مانند بلک‌راک (Blackrock)، آرک (Ark)، فیدلیتی (Fidelity) و حتی شرکت خودش “نیروهای فروش خود را به کار خواهند گرفت تا مردم را به پذیرش بیت کوین ترغیب کنند.” رئیس گلکسی دیجیتال تاکید کرد:

“قیمت به شدت بالاتر خواهد بود، به ویژه در زمانی که فدرال رزرو به احتمال زیاد نرخ‌ها را کاهش دهد.”

او اضافه کرد: “پس، آیا ما می‌توانیم تا همین زمان در سال آینده به قله‌های قبلی برسیم؟ البته که می‌توانیم.”

نووگراتز در پاسخ به این که آیا قیمت بیت کوین می‌تواند تا این زمان در سال آینده از بالاترین سطح تاریخ خود بالاتر برود، پاسخ داد: “به یاد داشته باشید، قیمت‌ها در حاشیه تعیین می‌شوند و فروشندگان زیادی برای بیت کوین وجود ندارند. ما سال آینده هاوینگ (halving) خواهیم داشت که به این معنی است که عرضه روزانه یا نرخ تورم به نصف کاهش می‌یابد، پس واقعاً روند فوق‌العاده‌ای در حال شکل‌گیری است.” علاوه بر این، او خاطرنشان کرد: “ما همچنین وارد سال انتخابات می‌شویم و این عدم قطعیت باید به بیت کوین کمک کند، به این دلیل که ایالات متحده، اروپا و ژاپن هنوز نمی‌توانند به مسئولیت‌پذیری مالی نزدیک شوند.”

نووگراتز پیش‌بینی کرد که زمانی که ETF‌های اسپات بیت کوین وارد بازار شوند، میلیاردها دلار، اگر نه بیشتر، باید به فضای ETF سرازیر شود. او تاکید کرد:

“این همه پول جدید است. ما شاهد تغییر موفقیت‌آمیز روانشناسی خواهیم بود … وقتی دولت بگوید ‘شما مجاز به خرید بیت کوین هستید’ و نهادها بگویند ‘این عالی است.'”

گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، اخیراً اظهار داشت که این نهاد نظارتی در حال بررسی بین هشت تا ده درخواست ETF اسپات بیت کوین است. بسیاری انتظار دارند که این کمیسیون در اوایل سال آینده چندین ETF اسپات بیت کوین را به طور همزمان تأیید کند.

آیا شما با پیش‌بینی مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال، موافق هستید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.  

دیدگاه خود را درباره پیش‌بینی مدیرعامل گلکسی دیجیتال در مورد افزایش قابل‌توجه قیمت بیت کوین پس از تایید ETF اسپات بیت کوین بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.