افزایش حقوق و دستمزد ایالات متحده پس از پایان اعتصاب

افزایش حقوق و دستمزد ایالات متحده پس از پایان اعتصاب
آنچه در این مقاله میخوانید

حقوق و دستمزد ایالات متحده پس از پایان اعتصاب UAW افزایش یافته است.

بازگشت کارگران اعتصابی United Auto Workers به خطوط مونتاژ وسایل نقلیه باعث افزایش حقوق و دستمزد نوامبر می‌شود که نشان دهنده توقف روند اخیر تعدیل رشد اشتغال در ایالات متحده است.

پیش‌بینی می‌شود که داده‌های دولت در روز جمعه نشان دهد که حقوق و دستمزد در بزرگترین اقتصاد جهان پس از ۱۵۰ هزار پیش‌پرداخت اکتبر، ۱۸۰ هزار نفر افزایش یافته است. چنین چاپی همچنان میانگین رشد شغلی را در سه ماه گذشته نسبت به سرعتی که در اوایل سال مشاهده شده بود، حدود 100000 کاهش خواهد داد.

پیش‌بینی می‌شود نرخ بیکاری در سطح 3.9 درصد باقی بماند، بالاترین رقم از ابتدای سال 2022. این نیز با شرایط نرم‌تر بازار کار و رشد محدودتر دستمزد مطابقت دارد و به کاهش نگرانی‌ها در مورد تورم کمک می‌کند و از ارزیابی‌هایی که فدرال رزرو انجام داده و نرخ بهره را افزایش می‌دهد حمایت می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود که گزارش مشاغل نشان دهد میانگین درآمد ساعتی نوامبر 4 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که کمترین پیشرفت سالانه از اواسط سال 2021 است.

دیدگاه خود را درباره افزایش حقوق و دستمزد ایالات متحده پس از پایان اعتصاب بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.