استخراج کننده بیت کوین امارات با Microbt سفارشی به ارزش بیش از 380 میلیون دلار را امضا کرد!

Phoenix-Group-PLC
آنچه در این مقاله میخوانید

فونیکس گروپ PLC، شرکت استخراج بیت کوین مستقر در امارات متحده عربی، سفارشی به ارزش بیش از 380 میلیون دلار با میکروبی‌تی (Microbt)، سازنده دستگاه‌های استخراج ماینینگ واتس‌ماینر (Whatsminer)، امضا کرده است. بیژن علی‌زاده‌فرد (Bijan Alizadehfard)، همکاری با میکروبی‌تی را بازتابی از “چشم‌انداز استراتژیک” شرکت خود توصیف کرده است.

میکروبی‌تی به دنبال ادغام استخراج‌کننده‌های خنک‌شونده با آب

فونیکس گروپ PLC (Phoenix Group PLC)، شرکت استخراج بیت کوین مستقر در امارات متحده عربی (UAE)، سفارشی به ارزش بیش از 380 میلیون دلار با میکروبی‌تی، تولیدکننده دستگاه‌های ماینینگ، امضا کرده است. در قالب این قرارداد، فونیکس گروپ PLC تجهیزات ماینینگ به ارزش 136 میلیون دلار، به علاوه گزینه اضافی به ارزش 246 میلیون دلار، دریافت خواهد کرد.

استخراج‌کننده بیت کوین مستقر در امارات متحده عربی همچنین با میکروبی‌تی برای ادغام استخراج‌کننده‌های هیدرو-خنک‌کننده همکاری می‌کند، که نقطه عطف مهمی در راستای هدف فونیکس گروپ برای ایجاد مراکز داده محاسبات با عملکرد بالا (HPC) است. بیژن علی‌زاده‌فرد، از ‌بنیان‌گذاران و مدیرعامل فونیکس گروپ PLC، همکاری با میکروبی‌تی را بازتابی از “چشم‌انداز استراتژیک” شرکت خود توصیف کرده است.

علی‌زاده‌فرد گفت:

“این همکاری با واتس‌ماینر [میکروبی‌تی] نقطه عطفی برای فونیکس گروپ است و چشم‌انداز استراتژیک و تعهد ما به پیشروی در صنعت فناوری را منعکس می‌کند. فهرست شدن موفقیت‌آمیز ما در ADX ما را برای دنبال کردن چنین شراکت‌های مهمی قدرتمندتر کرده و قابلیت‌های ما در بخش بلاک‌ چین و رمز ارزها را افزایش داده است.”

فونیکس گروپ اعلام کرده است که چند روز پس از عرضه اولیه سهام (IPO) بسیار موفق خود که بیش از 370 میلیون دلار جذب کرد، قراردادی چند میلیون دلاری با میکروبی‌تی امضا کرده است.

عرضه اولیه سهام بیش از حد مورد نیاز و قرارداد با میکروبی‌تی هر دو نشان‌دهنده دوران جدیدی از رشد و نوآوری برای این شرکت مستقر در امارات متحده عربی هستند. فونیکس گروپ PLC قصد دارد از این پیشرفت‌ها برای تقویت جایگاه خود به عنوان یک پیشرو در این صنعت فناوری جهانی بهره‌برداری کند.

نظر شما در مورد ثبت سفارش فونیکس گروپ PLC با میکروبی‌تی برای خرید تجهیزات ماینینگ چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره استخراج کننده بیت کوین امارات با Microbt سفارشی به ارزش بیش از 380 میلیون دلار را امضا کرد! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.