افزایش مجوزهای ساخت و ساز ساختمانی در کانادا

افزایش مجوزهای ساخت و ساز ساختمانی در کانادا
آنچه در این مقاله میخوانید

مجوزهای ساختمانی در کانادا در ماه اکتبر 2.3 درصد افزایش یافت و به 11.2 میلیارد دلار رسید که نسبت به کاهش شدید ماه قبل بازگشتی را تجربه کرده است.

این رقم نشان‌دهنده بهبود قوی از کاهش 8.1 درصدی در ماه سپتامبر است. پروانه‌های ساختمانی در آوریل 18.8 درصد کاهش یافته و به پایین‌ترین حد خود از دسامبر 2020 رسیده است.

با وجود این افزایش، رقم اکتبر کمتر از تخمین‌های بازار بود که 2.9 درصد افزایش داشت.

اداره آمار کانادا روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ارزش کل مجوزهای بخش غیرمسکونی در ماه اکتبر 5.3 درصد افزایش یافته و به 4.1 میلیارد دلار رسیده است، که سود آن در انتاریو متمرکز شده است. این به افزایش قابل توجه اهداف ساخت و ساز در مؤلفه نهادی نسبت داده شد.

بر اساس گزارش آژانس، اگرچه قصد ساخت و ساز در بخش صنعتی با افزایش 11.9 درصدی به 973.8 میلیون دلار در اکتبر رسید، اما بخش تجاری با 10.5 درصد کاهش به 1.8 میلیارد دلار رسید و دومین کاهش ماهانه متوالی خود را ثبت کرد.

دیدگاه خود را درباره افزایش مجوزهای ساخت و ساز ساختمانی در کانادا بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.