صنعت طلا ستون بخش تولیدات مصر است

صنعت-طلا-ستون-بخش-تولیدات-مصر-است
آنچه در این مقاله میخوانید

تارک الطاروتی (Tarek El Tarouty)، مدیر اجرایی گروه جدید طلای مصر (New Egypt Gold Group)، به جایگاه طلا به عنوان یک دارایی امن و ارز به رسمیت شناخته شده جهانی در میان بی‌ثباتی‌های اقتصادی و بحران‌ها تاکید کرد.

الطاروتی با اشاره به این که تقاضا برای طلا هم برای سرمایه‌گذاری و هم برای استفاده عملی همچنان بالا است، بر استحکام صنعت طلا در برابر بحران‌های جهانی تأکید کرد. او همچنین اعلام کرد که قیمت‌های طلا در مصر تحت نظارت دولت قرار دارند.

روند فعلی در مصر به شدت به سمت خرید طلا، به ویژه شمش و سکه، پیش می‌رود. این روند به نرخ برابری بالای دلار آمریکا در برابر پوند مصری و کاهش ارزش پول محلی نسبت داده می‌شود.

الطاروتی اظهار داشت:

“ما نمی‌توانیم قیمت‌های طلا را به دلیل ارتباط آن‌ها با رویدادهای جهانی، از جمله نوسانات اقتصادی، پیش‌بینی کنیم. با این حال، مصر چشم‌انداز امیدوارکننده‌ای برای صنعت طلا ارائه می‌دهد.”

بخش طلا و جواهرات به دلیل میراث غنی و کیفیت استثنایی آن، نقش برجسته‌ای در تولیدات مصری دارد. طلای مصر جدید (New Egypt Gold) با ارائه مجموعه متنوعی از محصولات برجسته و طرح‌های پیچیده، به عنوان یک نهاد پیشرو خود را متمایز کرده است، در حالی که دامنه خود را به بازارهای نوظهور گسترش می‌دهد.

طبق گزارش اخیر شورای جهانی طلا، مصری‌ها در 9 ماه اول سال 2023 تقریباً 46.3 تن طلا خریداری کرده‌اند، که بیشتر تقاضا با انگیزه‌های سرمایه‌گذاری ایجاد شده است.

طلا جدید مصر در سومین نمایشگاه بین‌المللی نبو برای طلا و جواهرات (International Nebu Expo for Gold & Jewellery) در قاهره، از 26 تا 28 نوامبر 2023 شرکت کرد. این رویداد، که توسط مصطفی مدبولی (Mostafa Madbouly)، نخست‌وزیر مصر، تأیید شده و توسط علی المصیلحی (Ali Al-Moselhi)، وزیر تأمین و تجارت داخلی، افتتاح شد، بیش از 200 غرفه‌دار از شرکت‌های معتبر محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی طلا را به نمایش گذاشت.

دیدگاه خود را درباره صنعت طلا ستون بخش تولیدات مصر است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.