تقاضا برای طلا در ایالات متحده، امارات صادرات جواهرات هند را به 40 میلیارد دلار رساند!

تقاضا-برای-طلا-در-ایالات-متحده
آنچه در این مقاله میخوانید

شورای ترویج صادرات جواهرات و زیورآلات (GJEPC) انتظار دارد که به دلیل تقاضای رو به افزایش برای فلزات گرانبها در بازارهای کلیدی مانند آمریکا و امارات متحده عربی، صادرکنندگان جواهرات و زیورآلات هند بتوانند در سال مالی 2024 به میزان 40 میلیارد دلار محموله صادر کنند.

طبق داده‌های منتشر شده توسط پورتال دولتی نیریات (Niryat)، در دوره بین ماه‌های آوریل تا اکتبر، صادرات جواهرات و زیورآلات 18.60 میلیارد دلار یا 46 درصد از هدف سالانه بوده است.

با این حال، از این پس، نظارت بر عملکرد صنعت، برای سنجش این که آیا پیش‌بینی‌های مثبت برای مالی تحقق می‌یابد، ضروری است. به گفته این نهاد صنعتی، داده‌های دولتی در هفت ماه گذشته حاکی از نوسانات در صادرات طلا و جواهرات بوده است.

بالاترین میزان صادرات در ماه سپتامبر با 3.19 میلیارد دلار و در ماه اکتبر با 2.99 میلیارد دلار بود. صادرات در ماه می 2.82 میلیارد دلار، در ماه آگوست 2.60 میلیارد دلار، در ماه آوریل 2.43 میلیارد دلار، در ماه جولای 2.30 میلیارد دلار و در ماه ژوئن 2.28 میلیارد دلار بود.

به دلیل رکود در چین و ایالات متحده که بازارهای کلیدی هند هستند، این صنعت با چالش هایی مواجه شد. آنیل سانکوال (Anil Sankhwal)، یکی از مدیران شورای ترویج صادرات جواهرات و زیورآلات (GJEPC)، گفت که کاهش تقاضا از بازارهای محوری بر بازار هند تأثیر گذاشته است. یک هیئت به رهبری یک مقام ارشد گمرک برای ساده‌سازی فرآیندهای صادرات و واردات برای محموله‌های طلا و جواهرات راه‌اندازی خواهد شد. وی افزود:

“تلاش برای مشارکت صادرکنندگان کوچک برای افزایش شانس دستیابی به هدف صادراتی در سال مالی جاری ادامه دارد.”

به گفته سانکوال، چالش‌هایی که صادرکنندگان در ارسال محموله‌ها با آن مواجه هستند، در میزگردی با سامانجاسا داس (Samanjasa Das)، کمیسر ارشد گمرکات منطقه دهلی، و همچنین متصدیان دفتر GJEPC مورد بررسی قرار گرفت.

او گفت که با وجود این چالش‌ها، فعالان این صنعت مطمئن هستند که می‌توانند به هدف صادرات سالانه خود دست یابد. نظارت بر اجرای اقدامات مورد بحث و رسیدگی به مسائل سیستمی برای دستیابی این صنعت به اهداف آن کلید خواهد بود.

نظر شما در مورد روند آتی صادرات طلا و جواهرات از هند در آینده چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تقاضا برای طلا در ایالات متحده، امارات صادرات جواهرات هند را به 40 میلیارد دلار رساند! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.