وانک انتظار دارد پس از پیروزی دونالد ترامپ در ریاست جمهوری آمریکا، قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود برسد!!

وانک-انتظار-دارد-پس-از-پیروزی-دونالد-ترامپ-در-ریاست-جمهوری-آمریکا-قیمت-بیت-کوین-به-بالاترین-حد-خود-برسد
آنچه در این مقاله میخوانید

شرکت مدیریت دارایی وانک (Vaneck) پیش‌بینی کرده است که پس از برگزاری یک انتخابات رقابتی که دونالد ترامپ ۲۹۰ رأی الکترال کسب کند و دوباره ریاست‌جمهوری را به دست آورد، و خوش‌بینی‌ها برای برچیده شدن رویکرد سختگیرانه رگولاتوری کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) افزایش یابد، قیمت بیت‌کوین در تاریخ ۹ نوامبر به بالاترین سطح تاریخی خود خواهد رسید. وانک همچنین پیش‌بینی کرده است که اگر بیت‌کوین تا دسامبر سال آینده به ۱۰۰ هزار دلار برسد، ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) ممکن است به عنوان “مرد سال” مجله تایم معرفی شود.

پیش‌بینی افزایش ارزش بیت کوین به بالاترین سطح

شرکت مدیریت دارایی وانک پیش‌بینی کرده است که “قیمت بیت ‌کوین در چهارمین فصل سال آینده به بالاترین سطح تاریخی خود خواهد رسید.” این یکی از ۱۵ پیش‌بینی کریپتویی این شرکت برای سال ۲۰۲۴ است.

وانک اعلام کرد: “در نیمه دوم سال ۲۰۲۴، بیت ‌کوین از دیوار نگرانی‌هایی به اندازه ریاست‌جمهوری بالا خواهد رفت. درصد جمعیت جهانی که در انتخابات قانون‌گذاری و ریاست‌جمهوری رأی می‌دهند در سال ۲۰۲۴ به بیش از ۴۵ درصد خواهد رسید که بالاترین سطح در تمام طول تاریخ است. این سطح بالای انتخابات مهم نویدبخش نوسان بالا و امکان تغییرات قابل توجه است. به طور خاص‌تر، ما شواهد رو به افزایشی می‌بینیم که نشان می‌دهد رأی‌دهندگان و دادگاه‌ها دستور کار ضد رشد لابی سبز را رد می‌کنند.” این شرکت مدیریت دارایی در ادامه اظهار داشت:

“بنابراین، پس از برگزاری انتخابات رقابتی که خواهیم دید دونالد ترامپ ۲۹۰ رأی الکترال به دست می‌آورد و دوباره ریاست‌جمهوری را به دست می‌آورد، و خوش‌بینی‌ها برای برچیده شدن رویکرد سختگیرانه رگولاتوری کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) افزایش یابد، قیمت بیت ‌کوین در تاریخ ۹ نوامبر، دقیقاً سه سال پس از آخرین بار که به بالاترین سطح تاریخی خود رسید، به بالاترین سطح خود خواهد رسید.”

وانک خاطرنشان کرد که “در نوامبر ۲۰۲۰، شکست بیت ‌کوین نیز دقیقاً سه سال پس از اوج خود در نوامبر ۲۰۱۷ رخ داد.” در ۹ نوامبر ۲۰۲۱، قیمت بیت ‌کوین به ۶۸,۸۹۲.۰۳ دلار رسید.

شرکت مدیریت دارایی همچنین پیش‌بینی‌ای در مورد خالق ناشناس بیت‌ کوین، ساتوشی ناکاموتو، در صورتی که ارزش بیت‌ کوین تا دسامبر سال آینده به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد، ارائه داده است و گفته است:

“اگر ارزش بیت‌ کوین تا ماه دسامبر به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد، ما یک پیش‌بینی دور از ذهن داریم که ساتوشی ناکاموتو به عنوان ‘مرد سال’ مجله تایم معرفی خواهد شد.”

اخیراً، جان رید استارک (John Reed Stark)، مقام سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، به طور مشابه گفته است که اگر ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شود، یک رئیس کمیسیون منصوب شده توسط جمهوری‌خواهان ممکن است “تلاش‌های اجرایی مربوط به رمزارز که تاکنون توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار انجام شده را به شدت کاهش دهد.” او تأکید کرده است که جریانات قانون‌گذاری رمزارز ممکن است پس از روز انتخابات به طور قابل توجهی تغییر کند.

نظر شما در مورد پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین توسط وانک چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره وانک انتظار دارد پس از پیروزی دونالد ترامپ در ریاست جمهوری آمریکا، قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود برسد!! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.