نامزدهای ریاست جمهوری ایالات متحده به مسائل مربوط به کریپتو می‌پردازند

نامزدهای-ریاست-جمهوری-ایالات-متحده
آنچه در این مقاله میخوانید

با توجه به اهمیت روزافزون دارایی‌های دیجیتالی در سیاست آمریکا، چندین نامزد ریاست‌جمهوری از حزب‌های جمهوری‌خواه و دموکرات در انجمن ریاست‌جمهوری کریپتو گرد هم آمدند تا در مورد دیدگاه‌های خود برای آینده ارزهای دیجیتالی در ایالات متحده صحبت کنند.

رمز ارزها در کانون توجه انجمن ریاست‌جمهوری کریپتو

در یک رویداد تاریخی در کالج سنت انسلم (St. Anselm College) در نیوهمپشایر (New Hampshire)، نامزدهای ریاست‌جمهوری از هر دو جناح سیاسی در تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۲۳، برای اولین انجمن ریاست‌جمهوری کریپتو که توسط اتحادیه Stand with Crypto و Coindesk سازماندهی شده بود، گرد هم آمدند. با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، این رویداد، که می‌توانید به طور کامل در اینجا مشاهده کنید، یک پلتفرم منحصر به فرد برای نامزدها فراهم کرد تا دیدگاه‌های خود را در مورد صنعت رو به رشد ارزهای دیجیتالی و وضعیت فعلی قانون‌گذاری در زمینه دارایی‌های دیجیتالی در ایالات متحده بیان کنند.

اولین سخنران، آسا هاچینسون (Asa Hutchinson)، نامزد جمهوری‌خواه و فرماندار سابق آرکانزاس، با پیام روشنی از حمایت از صنعت کریپتو، اظهار داشت: “من می‌خواهم صنعت کریپتو در آمریکا شکوفا شود و ایالات متحده پیشتاز باشد.” برای دستیابی به این هدف، او چهار نکته را تبیین کرد:

  • وضوح قوانین،
  • اعتماد مصرف‌کننده،
  • توانایی کدنویسی،
  • و انرژی مقرون به صرفه.

ویوک راماسوامی (Vivek Ramaswamy)، یکی دیگر از نامزدهای جمهوری‌خواه، چارچوب جامعی برای کریپتو معرفی کرد که بر سه اصل اصلی متمرکز است:

  • آزادی کدنویسی،
  • خودکفایی مالی
  • و حفاظت از دست‌اندازی‌های قانونی بیش از حد.

او با انتقاد از نفوذ بوروکرات‌های انتخاب نشده در نهادهایی مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آمریکا، اظهار داشت:

“تحمیل دولت قانون‌گذار و دست‌اندازی بیش از حد آن بر بخش کریپتو، در مورد بخش کریپتو نیست، بلکه در مورد تحمیل یک دستور کار است که خود جمهوری قانونی ما را تهدید می‌کند.”

از سوی دموکرات‌ها، دین فیلیپس (Dean Phillips)، نماینده ایالت مینه‌سوتا، به شکاف دانش در کنگره در مورد فناوری بلاک چین و کریپتو اشاره کرد. او بر اهمیت درک این حوزه‌های در حال ظهور برای قانون‌گذاری و قانون‌مندی مؤثر تأکید کرد. به نظر می‌رسد که دیدگاه فیلیپس بازتابی از انتقاد رایج علیه افراد کنگره است که آنها با چالش‌های مدرن، به ویژه آنهایی که توسط فناوری‌های جدید ایجاد شده‌اند، آشنایی کاملی ندارند.

بن فریدمن (Ben Friedman)، مدیر توسعه کسب‌وکار در Bitcoin.com، در این رویداد شرکت کرد و از نامزدها برای پرداختن به دغدغه‌های فوری صنعت کریپتو تمجید کرد. فریدمن گفت: “رویکرد ویوک راماسوامی برای یکپارچه‌سازی کریپتو در استراتژی‌های ملی تحسین‌برانگیز بود، و دیدگاه‌های او در مورد چارچوب قانونی با شفافیت قابل توجهی بیان شد. دیدگاه دین فیلیپس در مورد پذیرش نوآوری بلاک چین و قرار دادن آمریکا به عنوان رهبری در وب ۳، دوراندیشی افراد حاضر در این رویداد را نشان داد.”

در مجموع، این رویداد اجماعی را بین نامزدها در مورد نیاز به قوانین روشن در حوزه رمز ارزها و درک گسترده‌تر از فناوری بلاک چین نشان داد. این رویداد گام مثبتی در جهت آوردن موضوعات مرتبط با رمز ارزها به خط مقدم ملاحظات سیاسی بود، که نشان می‌دهد دولت بعدی، صرف نظر از وابستگی سیاسی آن، احتمالاً توجه بیشتری به چشم‌انداز در حال رشد دارایی‌های دیجیتالی خواهد داشت.

به نظر شما کدام نامزد ریاست‌جمهوری بهترین برنامه برای کریپتو را ارائه می‌دهد؟ شما می‌توانید نظرات و دیدگاه‌های خود در مورد این موضوع را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره نامزدهای ریاست جمهوری ایالات متحده به مسائل مربوط به کریپتو می‌پردازند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.