وزیر نفت کنگو گفت که این کشور بر تعهد خود به اوپک پایبند است

وزیر-نفت-کنگو-گفت-که-این-کشور-بر-تعهد-خود-به-اوپک-پایبند-است
آنچه در این مقاله میخوانید

کنگو روز شنبه، چند روز پس از آن که همسایه آن، آنگولا تصمیم به خروج از این سازمان گرفت، مجدداً بر تعهد خود به سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) تأکید کرد.

برونو ژان-ریچارد ایتوآ (Bruno Jean-Richard Itoua)، وزیر هیدروکربن‌های کنگو، در پست منتشرشده در لینکدین گفت: “جمهوری کنگو بر تعهد استوار خود به سیاست استراتژیک تعریف شده توسط دبیرکل اوپک و اوپک+ تأکید می‌کند”.

“کنگو متعهد به ادامه همکاری نزدیک و سازنده با تمام کشورهای عضو است.”

این تحول پس از آن رخ می‌دهد که نیجریه روز جمعه تعهد خود را به اوپک تأیید کرد، و هاینکن لوکپوبری (Heineken Lokpobiri)، وزیر نفت این کشور گفت که موضع کشورش ثابت باقی مانده است.

کنگو، که در سال ۲۰۱۸ به عضویت کامل اوپک درآمد، در گروه تولیدکننده نفت به رهبری عربستان موظف شده است تا میزان تولید خود را به ۲۷۷,۰۰۰ بشکه در روز (bpd) برای سال ۲۰۲۴ برساند.

نیجریه، که بزرگترین تولیدکننده نفت آفریقا است، و آنگولا از جمله چندین کشوری بودند که، پس از سال‌ها عدم تحقق هدف‌های قبلی، برای آنها حجم تولید پایین‌تری برای سال ۲۰۲۴ تعیین شد.

دیامانتینو آزویدو (Diamantino Azevedo)، وزیر نفت آنگولا، روز پنجشنبه گفت که اوپک دیگر منافع این کشور را تأمین نمی‌کند. آنگولا به جمع سایر تولیدکنندگان متوسط مانند اکوادور و قطر که در دهه گذشته از این سازمان خارج شده‌اند، می‌پیوندد.

نظر شما در مورد موضوع کنگو بر پایبندی‌اش به تعهدات خود به اوپک چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره وزیر نفت کنگو گفت که این کشور بر تعهد خود به اوپک پایبند است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.