تیم دراپر انتظار دارد قیمت بیت کوین در سال 2024 به 250,000 دلار برسد!!

تیم-دراپر-انتظار-دارد-قیمت-بیت-کوین-در-سال-2024-به-250,000-دلار-برسد
آنچه در این مقاله میخوانید

تیم دراپر (Tim Draper)، سرمایه‌گذار خطرپذیر، بر پیش‌بینی خود مبنی بر رسیدن قیمت بیت کوین به ۲۵۰,۰۰۰ دلار تأکید کرده است. او گفت: “من می‌گویم که عدد ۲۵۰,۰۰۰ دلار من احتمالاً خیلی زود محقق خواهد شد”، و پیش‌بینی کرد که اگر قیمت بیت کوین به ۲۵۰,۰۰۰ دلار برسد، “به شدت از آن عدد فراتر خواهد رفت.”

پیش‌بینی تیم دراپر در مورد افزایش قیمت بیت کوین به ۲۵۰ هزار دلار

تیم دراپر، سرمایه‌گذار خطرپذیر، پیش‌بینی قیمت بیت کوین خود برای سال ۲۰۲۴ را در مصاحبه‌ای با کوین بیورو (Coin Bureau) در هفته گذشته به اشتراک گذاشت.

او توضیح داد که زمانی که قیمت بیت کوین (BTC) ۴,۰۰۰ دلار بود، پیش‌بینی کرده بود که در مدت چهار سال، به ۲۵۰,۰۰۰ دلار برسد. او اظهار داشت: “زمانی که من این پیش‌بینی را کردم، آن چه را که انتظار نداشتم، ترس و فکر قدیمی آمریکایی‌ها بود. من فکر می‌کنم با پذیرش بیت کوین در آمریکا، ما گفتگوهایی مشابه با آنچ ه که با مردم السالوادور دارم، خواهیم داشت”. السالوادور اولین کشوری بود که بیت کوین را به عنوان پول قانونی در کنار دلار آمریکا پذیرفت.

او با تأکید بر این که هنوز باور دارد کهقیمت بیت کوین به زودی به ۲۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید، اظهار داشت: “فکر می‌کنم همه اینها تنها تأخیر است. من آن را تأخیر ناشی از ترس یا تأخیر به خاطر دولت قدیمی می‌نامم.” دراپر افزود:

“من می‌گویم که عدد ۲۵۰,۰۰۰ دلار من احتمالاً خیلی زود محقق خواهد شد، پس من به ۲۵۰,۰۰۰ دلار پایبند خواهم ماند… من واقعاً فکر می‌کنم اگر به ۲۵۰,۰۰۰ دلار برسد، به شدت از آن عدد فراتر خواهد رفت.”

او در حالی که اعتقاد خود را مبنی بر این که “ما در حال عبور از چرخه رونق هستیم” و هر چیزی ممکن است، بیان می‌کند، مجدداً تأکید کرد: “فکر می‌کنم امسال ممکن است ۲۵۰,۰۰۰ دلار را ببینیم.”

دراپر در ادامه توضیح داد: “من طرفدار جدی قراردادهای هوشمند هستم. منتظر لحظه‌ای هستم که بتوانم تمام پول سرمایه‌گذاران خود را به بیت کوین اختصاص دهم، همه آن را در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنم، آنها همه کارمندان و تأمین‌کنندگان خود را … و همچنین مالیات‌ها و هر چیز دیگری [به بیت کوین] پرداخت کنند، و همه چیز کاملاً حسابرسی شود، بدون نیاز به یک حسابدار، حسابرس، دفتردار، نماینده انتقال، یا وکیل مالیاتی… این اقتصاد جدید کمترین میزان اصطکاک خواهد داشت. فکر می‌کنم این خیلی هیجان‌انگیز است.” او همچنین در مورد استیبل کوین ها اظهار داشت:

“به نظر من، نقش استیبل کوین ها مانند پلی به سمت بیت کوین خواهد بود. فکر می‌کنم روشی که استیبل کوین ها عمل خواهند کرد، آنها تا زمانی که دلار پایدار باشد، قابل استفاده خواهند بود، و سپس زمانی که روی دلار فشار وارد شود، مردم به سمت بیت کوین روی خواهند آورد.”

این سرمایه‌گذار خطرپذیر قبلاً توضیح داده بود که انتظار دارد قیمت بیت کوین به دلیل پذیرش توسط زنان فراتر از برآورد خود بالا برود. او پیش‌بینی کرده بود که در نقطه‌ای در آینده: “همه زنان کیف پول بیت کوین خواهند داشت و با بیت کوین خرید خواهند کرد و شما شاهد قیمت بیت کوینی خواهید بود که مستقیماً از برآورد ۲۵۰,۰۰۰ دلاری من عبور می‌کند.” در ماه جولای، او گفت: “فکر می‌کنم ما شاهد افزایش بیت کوین نسبت به سایر رمزارزها خواهیم بود… این تنها نوعی فناوری بهتر است – داشتن یک بانک و دولت که تصمیم می‌گیرند چه ارزی خوب است، به اندازه داشتن بیت کوین مؤثر نیست که در آن یک طرف سوم مورد اعتماد وجود دارد، که شامل صدها هزار گره است که اطمینان حاصل می‌کنند که تراکنش به درستی انجام شده است.”

آیا فکر می‌کنید قیمت بیت کوین در سال آینده به 250,000 دلار خواهد رسید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

Top of Form

دیدگاه خود را درباره تیم دراپر انتظار دارد قیمت بیت کوین در سال 2024 به 250,000 دلار برسد!! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.