SEC هنوز در حال پردازش اوراق ETF بیت کوین است

SEC-هنوز-در-حال-پردازش-اوراق-ETF-بیت-کوین-است
آنچه در این مقاله میخوانید

انتظار برای تصویب صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) همچنان بالاست، اما گفته می‌شود که این نهاد نظارتی همچنان کار زیادی با اسناد دارد. در حالی که برخی در مورد انتشار بیانیه در اواخر هفته گمانه‌زنی می‌کنند، دیگران انتظار دارند که این تصمیم اوایل هفته آینده، با نزدیک شدن مهلت 10 ژانویه (20 دی) اتخاذ شود.

SEC همچنان اسناد زیادی برای ETF اسپات بیت کوین دارد که باید ساماندهی کند

انتظار برای تصمیم فوری کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) که می‌تواند بازار صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین ایالات متحده را بالاخره رونق دهد، باعث شد قیمت بیت کوین روز سه‌شنبه به بالای 45,000 دلار برسد.

جیمز سیفارت (James Seyffart)، تحلیلگر بلومبرگ (Bloomberg)، جزئیات صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین که SEC در حال بررسی آنها است را در پلتفرم رسانه‌ای اجتماعی X به اشتراک گذاشت:

“اینجا نمایی از دروازه شروع دربی کوینتاکی (Cointucky Derby) از امروز صبح است. ما روی این 11 فایل‌کننده ETF اسپات بیت کوین متمرکز هستیم. انتظار داریم که بیشتر این N/Aها (موارد غیرعملی) طی هفته آینده پر شوند.” او افزود که انتظار دارد SEC برخی از درخواست‌ها را بین 8 تا 10 ژانویه تصویب کند. او در ادامه نوشت: “همچنان به دنبال سفارش‌های تصویب احتمالی در بازه 8 تا 10 ژانویه هستیم”.

etf-race

این تحلیلگر افزود: “تمام یا تقریباً تمام این فایل‌کنندگان APهای خود (شرکت‌کنندگان مجاز) را آماده کرده‌اند و می‌دانند هزینه‌های آن‌ها چقدر خواهد بود (حداقل تقریباً). این N/Aها باید قبل از راه‌اندازی و قبل از این که SEC روی S-1ها مهر تایید بزند، پر شوند اما تا آنجایی که من می‌دانم برای تصویب‌های 19b-4 لازم نیستند.”

هفته گذشته، رویترز گزارش داد که نهاد نظارتی بورس اوراق بهادار می‌تواند برخی از درخواست‌دهندگان ETF اسپات بیت کوین را که مهلت جمعه برای ارائه اصلاحات را رعایت کرده‌اند، به زودی در روز سه‌شنبه یا چهارشنبه تصویب کند. CNBC روز سه‌شنبه گزارش داد که SEC ممکن است به صادرکنندگان ETF اسپات بیت کوین “همین هفته اطلاع دهد که آیا آن‌ها برای راه‌اندازی” ETFهای خود مجاز شده‌اند یا خیر.

با این حال، خبرنگاران در Fox Business تردید دارند که SEC اوایل این هفته ETF‌های اسپات بیت کوین را تصویب کند. چارلز گاسپارینو (Charles Gasparino) روز سه‌شنبه در X به اشتراک گذاشت: “افراد در بلک‌راک (Blackrock) می‌گویند که از SEC هیچ خبری نیست.” او با استناد به منابع دیگر النور ترت (Eleanor Terrett)، خبرنگار Fox، نوشت:

“منابع النور ترت حاکی از آن است که با توجه به مقدار کار دفتری که هنوز SEC باید انجام دهد، صدور بیانیه به احتمال زیاد به انتهای هفته موکول می‌شود.”

مهلت واقعی برای تصمیم‌گیری در مورد ETF اسپات بیت کوین 10 ژانویه برای پیشنهاد ارائه شده توسط کتی وود از Ark Invest و 21shares است. بسیاری انتظار دارند که SEC چندین ETF اسپات بیت کوین را به طور همزمان در یا قبل از آن تاریخ تصویب کند.

به نظر شما SEC چه زمانی یک ETF اسپات بیت کوین را تصویب خواهد کرد؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره SEC هنوز در حال پردازش اوراق ETF بیت کوین است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.