فرصت‌های شغلی ایالات متحده در ماه نوامبر کاهش یافت

احتمال رشد شغلی ایالات متحده در ماه می با سرعت متوسط
آنچه در این مقاله میخوانید

فرصت‌های شغلی در ماه نوامبر کاهش یافت و به 1.4 به ازای هر کارگر موجود رسید.

نظرسنجی فرصت‌های شغلی و گردش کار نشان داد که فهرست‌های شغلی به 8.79 میلیون نفر کاهش یافته است که تقریباً مطابق با برآورد داوجونز برای 8.8 میلیون نفر و پایین‌ترین سطح از مارس 2021 است.

نسبت فرصت‌های شغلی به کارگران در دسترس به 1.4 به 1 کاهش یافت، اما همچنان از سطح 2 به 1 که در سال 2022 رایج بود، افزایش یافته است.

وزارت کار روز چهارشنبه گزارش داد که تقاضا برای کارگران در ماه نوامبر به کمترین میزان خود در بیش از 2 و نیم سال گذشته رسیده است، در حالی که استخدام و اخراج هر دو کاهش یافته است.

ران تمپل، استراتژیست ارشد بازار در لازارد، گفت: داده‌های امروز JOLTS سیگنال دیگری است مبنی بر اینکه فدرال رزرو در حال ارائه یک فرود نرم است. گزارش امروز خبر خوبی برای کارگران و اقتصاد آمریکاست، اما به این نیز اشاره می‌کند که بعید است فدرال رزرو در سال 2024 نرخ‌ها را به شدت کاهش دهد.

دیدگاه خود را درباره فرصت‌های شغلی ایالات متحده در ماه نوامبر کاهش یافت بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.