Blackrock انتظار دارد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ETF بیت کوین را این چهارشنبه تایید کند

Blackrock-انتظار-دارد
آنچه در این مقاله میخوانید

گزارش‌ها حاکی از آن است که بلک‌راک (Blackrock)، بزرگ‌ترین مدیر دارایی جهان، انتظار دارد صندوق قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین خود، به نام Ishares Bitcoin Trust، روز چهارشنبه آینده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تأیید شود. بر اساس گزارش‌ها، این مدیر دارایی بیش از ۲ میلیارد دلار سرمایه را برای راه‌اندازی صندوق قابل معامله بیت کوین نقدی خود تدارک دیده است.

انتظار می‌رود تأیید Ishares Bitcoin Trust روز چهارشنبه انجام شود

انتظار برای تصمیم آتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد صندوق‌های قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین به اوج خود رسیده است، و پیش‌بینی می‌شود که مقامات قانونی ممکن است در اوایل هفته آینده چندین درخواست را به طور همزمان تأیید کنند. ۱۰ ژانویه (20 دی) آخرین مهلت برای این کمیسیون برای تصمیم‌گیری در مورد پیشنهاد مشترک صندوق قابل معامله اسپات بیت کوین توسط Ark Invest کتی وود و ۲۱shares است.

طبق گزارش‌های Fox Business، در حالی که برخی اعتقاد دارند که این تصمیم ممکن است به زودی روز دوشنبه اتخاذ شود، بلک‌راک، بزرگ‌ترین مدیر دارایی جهان، انتظار دارد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) صندوق‌های قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین آن، با عنوان Ishares Bitcoin Trust را روز چهارشنبه تأیید کند.

در حال حاضر، ۱۱ صندوق‌های قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین برای دریافت تأییدیه با یکدیگر رقابت می‌کنند. پیشنهادات برای لیست کردن و معامله تمام آن‌ها روز جمعه به مقامات نظارتی ارائه شد. پس از تأیید این پیشنهادات توسط SEC و امضای نهایی آن‌ها در فرم S-1، صندوق‌های قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین تأیید شده می‌توانند شروع به معامله کنند.

به جز صندوق‌های قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین Ishares از بلک‌راک، ۱۰ متقاضی دیگر شامل Grayscale Bitcoin Trust، Ark 21shares Bitcoin ETF، Bitwise Bitcoin Trust، Vaneck Bitcoin Trust، Wisdomtree Bitcoin Trust، Invesco Galaxy Bitcoin ETF، Fidelity Wise Origin Bitcoin Trust، Valkyrie Bitcoin Fund، Hashdex Bitcoin ETF، و Franklin Bitcoin ETF هستند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که بلک‌راک بیش از ۲ میلیارد دلار برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین Ishares خود تدارک دیده است. بزرگ‌ترین مدیر دارایی جهان، از جین استریت (Jane Street) و جی‌پی مورگان (JPMorgan) به عنوان شرکت‌های مجاز مشارکت‌کننده در این صندوق نام برده است.

تلاش‌های آخرین لحظه، مانند نامه‌ای از Better Markets که در مورد فاجعه مالی و آسیب‌های عظیم به سرمایه‌گذاران هشدار می‌دهد، با هدف واداشتن SEC به رد صندوق‌های قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین انجام می‌شود. با این حال، بسیاری این نگرانی‌ها را رد کرده و همچنان به تأیید SEC اعتماد دارند. وانک (Vaneck)، مدیر دارایی‌های دیجیتال، هفته گذشته خاطرنشان کرد که سرمایه‌گذاران اغلب تأثیر بلندمدت صندوق‌های قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین را نادیده می‌گیرند.

به نظر شما، SEC روز چهارشنبه صندوق‌های قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین بلک‌راک را تأیید خواهد کرد؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره Blackrock انتظار دارد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ETF بیت کوین را این چهارشنبه تایید کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.