رابرت کیوساکی بهترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاری در سال 2024 را فاش کرد!

رابرت-کیوساکی-بهترین-گزینه‌ها
آنچه در این مقاله میخوانید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، سرمایه‌گذار مشهور و نویسنده کتاب پرفروش مالی شخصی “پدر پولدار، پدر بی‌پول”، در میان هشدارهای مکرر خود در مورد فروپاشی آتی چندین بازار، دیدگاه‌های خود را در مورد بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری‌ برای سال ۲۰۲۴ به اشتراک گذاشته است.

همان طور که او در پستی در تاریخ ۷ ژانویه (17 دی) توضیح داده است، از نظر کیوساکی، کالاها و منابع به طور خاص، بهترین سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۴ هستند، و بهترین کنفرانس برای آموختن بیشتر در مورد این دسته از دارایی‌ها، کنفرانس سرمایه‌گذار منابع ونکوور (VRIC) است که در تاریخ ۲۰-۲۱ ژانویه (30 دی و 1 بهمن) برگزار می‌شود.

در واقع، این کنفرانس اهمیت ویژه‌ای برای این مربی مالی دارد، چون او یکی از سخنرانان مهمان در آنجا خواهد بود، علاوه بر این که همان طور که کیوساکی خود ضمن تشویق دنبال‌کنندگانش برای شرکت در آن اذعان کرده است، برای تجربه یادگیری خود نیز در آن شرکت می‌کند.

به یاد داشته باشید که نویسنده کتاب “پدر پولدار” یکی از شناخته‌شده‌ترین علاقه‌مندان به کالاها است، به ویژه طلا، نقره، و بیت‌کوین (BTC) را در ارزش بالا نگه داشته و آنها را جایگزین مناسبی برای پول فیات، که او آن را بی‌ارزش می‌داند – به ویژه دلار ایالات متحده (USD) می‌داند.

در اواخر سال ۲۰۲۳، او همچنین نظریه‌ای را مطرح کرد مبنی بر این که به دلیل از دست دادن جایگاه دلار آمریکا به عنوان ارز ذخیره جهانی، اما همچنین به دلیل ابرتورم، یک ارز دیجیتال مرکزی بانک ملی (CBDC)، و رفتار دولت ایالات متحده، “اقتصاد آمریکا در بحران جدی قرار دارد”.

وضعیت کالاها در سال 2024

در همین حال، همان طور که Finbold در ۲۸ دسامبر (8 دی) گزارش داده است مایک مک‌گلون (Mike McGlone)، کارشناس ارشد کالاها در بلومبرگ (Bloomberg)، گفته است که کالاها به سمت یک تنظیم مجدد عظیم متمایل هستند که در آن طلا در حال افزایش است و اکثر رقبای آن در حال سقوط هستند.”

اخیراً، مک‌گلون اظهار داشته است که در میان انتظارات جامعه رمز ارزها در مورد تأیید اولین صندوق مبادله‌ای بیت‌کوین در آمریکا توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)،  “طلا ممکن است در سال ۲۰۲۴ نسبت به بیت‌ کوین پر سر و صدا برتری داشته باشد”.  

در همین زمان، او هشدار داده است که به عنوان نتیجه ترکیبی از عواملی از جمله تشدید سیاست پولی، بازار کار قوی، و سایر شاخص‌ها مانند مصرف کننده و درآمد، یک “تنظیم مجدد عظیم” و یک رکود شدید برای اقتصاد آمریکا در سال ۲۰۲۴ در پیش است.

نظر شما در مورد اظهارات رابرت کیوساکی در مورد گزینه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری در سال 2024 چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره رابرت کیوساکی بهترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاری در سال 2024 را فاش کرد! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.