سفارشات صنعتی آلمان در ماه نوامبر 0.3 درصد افزایش یافت

سفارشات-صنعتی-آلمان
آنچه در این مقاله میخوانید

داده‌های اداره آمار فدرال روز دوشنبه نشان داد که با کاهش میزان تقاضا، سفارشات صنعتی آلمان در ماه نوامبر کمتر از حد انتظار افزایش یافت.

اداره آمار فدرال روز دوشنبه گفت که سفارشات صنعتی به میزان ۰.۳ درصد در ماه و بر اساس تعدیل فصلی و تقویمی افزایش یافته است.

نظرسنجی انجام شده توسط رویترز (Reuters) از تحلیلگران پیش‌بینی افزایش ۱ درصدی را نشان داده است.

این اداره اعلام کرد که سفارشات داخلی ۱.۴ درصد افزایش یافت، در حالی که سفارشات خارجی ۰.۴ درصد در ماه کاهش یافت. سفارشات از منطقه یورو ۱.۹ درصد کاهش یافت در حالی که سفارشات از بقیه جهان ۰.۶ درصد افزایش یافت.

اداره آمار (Statistics Office) اعلام کرد که مقایسه فصلی با ‌نوسان کم نشان داد که سفارشات جدید در دوره بین ماه‌های سپتامبر تا نوامبر ۴.۵ درصد کمتر از سه ماه قبلی بود.

اداره آمار داده‌های مربوط به ماه اکتبر را به کاهش ۳.۸ درصدی سفارشات صنعتی در ماه، به جای کاهش ۳.۷ درصدی اصلاح کرد.

سفارشات جدید بدون احتساب سفارشات با ‌مقیاس بزرگ در ماه نوامبر نسبت به ماه قبل ۰.۶ درصد کاهش یافت.

جورگ کرامر (Joerg Kraemer)، اقتصاددان ارشد در کومرتسبانک (Commerzbank)، گفت که شرکت‌ها دیگر قادر به جذب تقاضای پایین‌تر نبودند چون بازمانده سفارشات آن‌ها پس از پردازش سفارشاتی که در طول بحران کروناویروس بی‌پاسخ مانده بود، اکنون بسیار کم بود.

کرامر افزود که این مسئله نشان می‌دهد که کاهش بیشتری در تولید صنعتی در پیش است.

داده‌های مربوط به تولید صنعتی ماه نوامبر روز سه‌شنبه منتشر خواهد شد.

دیدگاه خود را درباره سفارشات صنعتی آلمان در ماه نوامبر 0.3 درصد افزایش یافت بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.