رابرت کیوساکی پیش بینی می‌‎کند که با تایید ETFهای بیت کوین توسط SEC،ارزش این رمز ارز به زودی به 150 هزار دلار خواهد رسید – او گفت: “بیت کوین بیشتری خواهم خرید”

بیت-کوین-بیشتری-خواهم-خرید
آنچه در این مقاله میخوانید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب “پدر پولدار، پدر بی پول”، پیش‌بینی کرده است که در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین نقدی (ETFs) را تایید می‌کند، قیمت بیت کوین به زودی به ۱۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید. او تأکید کرده است که قصد دارد بیت کوین بیشتری خریداری کند. کیوساکی پیش‌بینی‌های متفاوتی در مورد قیمت بیت کوین ارائه داده است، که جالب‌ترین آن‌ها رسیدن به قیمت شگفت‌انگیز ۱ میلیون دلار است.

رابرت کیوساکی می‌گوید که قصد دارد بیت کوین بیشتری خریداری کند

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب “پدر پولدار، پدر بی پول”، اصرار دارد که قیمت بیت کوین به زودی به ۱۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید. پدر پولدار پدر بی پول کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لِچِر (Sharon Lechter) نوشته شده است. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز (New York Times) قرار دارد. این کتاب به بیشتر از 51 زبان ترجمه شده و بیش از 32 میلیون نسخه از آن در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

در اظهار نظراتی درباره تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETFs) اسپات بیت کوین  توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، کیوساکی گفته است که از خرید بیت کوین در چند سال گذشته خوشحال است. او تأکید کرده است که قیمت بیت کوین به زودی به ۱۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید. این نویسنده مشهور گفته است:

“ETF بیت کوین. هورا. خوشحالم که چند سال پیش خریدم. بیت کوین به زودی به ۱۵۰,۰۰۰ دلار می‌رسد … من قصد دارم طلا، نقره و بیت کوین بیشتری با دلارهای جعلی خریداری کنم.”

او همچنین اظهار داشته است: “همچنان که بانک‌های مرکزی به خرید و ذخیره طلا ادامه داده و هرگز آن را به فروش نمی‌رسانند، قیمت طلا سر به فلک می‌کشد. بهای نقره با فروش نقره‌داران برای پرداخت قبوض، که با تورم رو به افزایش ایجاد می‌شود، سقوط می‌کند. این خبر خوبی برای نقره‌داران است. هنگامی که قیمت نقره سقوط می‌کند، زمان خرید بیشتر است. همه این‌ها اخبار خوبی است، به جز برای بازندگانی که دلارهای جعلی آمریکا را نگه می‌دارند.”

این نویسنده معروف اغلب به ارزهای فیات به عنوان پول جعلی اشاره می‌کند. او پیش‌تر توضیح داده بود که زمانی که ریچارد نیکسون (Richard Nixon)، رئیس‌جمهور وقت آمریکا، در سال ۱۹۷۱ دلار آمریکا را از استاندارد طلا خارج کرد، “دلار آمریکا به پول جعلی تبدیل شد.” او روشن کرده است که “دلیل این مسئله این است که دلار به جای این که به پول واقعی” مانند طلا “گره خورده باشد، به ‘اعتماد کامل و اعتبار’ ایالات متحده وابسته شده بود.”

کیوساکی مدت‌ها است که طلا، نقره و بیت کوین را به عنوان بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری توصیه می‌کند. او اخیراً گفته است که بیت کوین بهترین هِج در برابر ابر تورم است. نویسنده کتاب “پدر پولدار، پدر فقیر” پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه متعددی در مورد قیمت بیت کوین انجام داده است، که در صورت بروز بحران اقتصادی جهانی، از ۱۳۵,۰۰۰ دلار در کوتاه مدت تا ۱ میلیون دلار متغیر است. در ماه فوریه، او پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۵۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید، در حالی که قیمت طلا ممکن است به ۵,۰۰۰ دلار و نقره ممکن است تا ۵۰۰ دلار در همان بازه زمانی افزایش یابد.

در همین حال، اسامی بزرگ دیگری نیز پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه‌ای در مورد قیمت بیت کوین انجام داده‌اند. تیم دریپر (Tim Draper)، سرمایه‌گذار خطرپذیر، معتقد است که این رمزارز تا امسال به ۲۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید، در حالی که استاندارد چارترد (Standard Chartered) و آلیانس برنشتاین (Alliance Bernstein) هر دو انتظار دارند که با تأییدهای اخیر صندوق‌های قابل معامله در بورس اسپات بیت کوین تا سال ۲۰۲۵، قیمت آن به ۲۰۰,۰۰۰ دلار برسد. کاتی وود (Cathie Wood)، مدیرعامل آرک اینوست (Ark Invest)، نیز انتظار افزایش قابل توجه قیمت پس از راه‌اندازی این ETF‌ها را دارد.

نظر شما در مورد اظهارات رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب “پدر پولدار، پدر فقیر”، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره رابرت کیوساکی پیش بینی می‌‎کند که با تایید ETFهای بیت کوین توسط SEC،ارزش این رمز ارز به زودی به 150 هزار دلار خواهد رسید – او گفت: “بیت کوین بیشتری خواهم خرید” بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.