ETF های اسپات بیت کوین ایالات متحده از فردا شروع به کار می‌کنند

ETFهای-اسپات-بیت-کوین-ایالات-متحده-از-فردا-شروع-به-کار-می‌کنند
آنچه در این مقاله میخوانید

صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین که مدت‌ها انتظار برای آن‌ها کشیده می‌شد، سرانجام قرار است معاملات خود را آغاز کنند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) روز چهارشنبه ۱۱ صندوق قابل معامله در بورس اسپات بیت کوین را برای فهرست شدن و معامله در بورس NYSE Arca، بورس سهام نزدک و بورس Cboe BZX تایید کرد. این سه بورس اعلام کرده‌اند که صندوق‌های قابل معامله در بورس اسپات بیت کوین از روز پنج‌شنبه در پلتفرم‌های خود شروع به معامله خواهند کرد.

صندوق‌های قابل معامله در بورس اسپات بیت کوین ایالات متحده روز پنج‌شنبه شروع به کار می‌کنند

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) روز چهارشنبه ۱۱ صندوق قابل معامله در بورس اسپات بیت کوین را تایید کرد.

شش صندوق از ۱۱ صندوق تایید شده اسپات بیت کوین در بورس Cboe BZX معامله خواهند شد. این صندوق‌ها عبارت هستند از Ark 21shares Bitcoin ETF، Invesco Galaxy Bitcoin ETF، Vaneck Bitcoin Trust، Wisdomtree Bitcoin Fund، Fidelity Wise Origin Bitcoin Fund و Franklin Bitcoin ETF.

بورس Cboe روز چهارشنبه اطلاعیه‌های جدیدی را در وب‌سایت خود برای صندوق‌های قابل معامله در بورس اسپات بیت کوین که در بورس Cboe BZX فهرست خواهند شد، منتشر کرد. این اطلاعیه‌ها اعلام می‌کنند که این صندوق‌های قابل معامله در بورس در Cboe فهرست خواهند شد و به عنوان صندوق‌های جدید از روز پنج‌شنبه، ۱۱ ژانویه (21 دی) شروع به معامله خواهند کرد.

cboe-ark
یکی از اطلاعیه‌های فهرست ETF بیت‌ کوین که Cboe در وب‌سایت خود منتشر کرد

صندوق اعتماد بیت کوین گری‌اسکیل (Grayscale Bitcoin Trust)، صندوق ETF بیت کوین بیت‌وایز (Bitwise Bitcoin ETF)، و صندوق ETF بیت کوین هشدکس (Hashdex Bitcoin ETF) در بورس NYSE Arca معامله خواهند شد. بورس نیویورک روز چهارشنبه اطلاعیه‌هایی صادر کرد که صندوق اعتماد بیت کوین گری‌اسکیل و صندوق ETF بیت کوین بیت‌وایز از تاریخ ۱۱ ژانویه شروع به معامله خواهند کرد. هشدکس در حال تبدیل ETF موجود خود به یک صندوق ETF بیت کوین است. هشدکس توضیح داده است: “صندوق ETF بیت کوین هشدکس به طور مؤثر از طریق تبدیل صندوق ETF آتی بیت کوین هشدکس که در حال معامله است و در سال ۲۰۲۲ به عنوان اولین صندوق ETF آتی بیت کوین جهان زیر قانون اوراق بهادار ۱۹۳۳ در بورس نیویورک راه‌اندازی شد، ایجاد خواهد شد.”

انتظار می‌رود که صندوق اعتماد بیت کوین ای‌شرز بلک‌راک (IBIT) و صندوق بیت کوین والکری (Valkyrie) نیز روز پنج‌شنبه در بورس سهام نزدک شروع به معامله کنند. دومینیک روهه (Dominik Rohe)، رئیس کسب‌وکار ETF و سرمایه‌گذاری شاخص ای‌شرز (Ishares) آمریکا در بلک‌راک (Blackrock)، پس از تایید صندوق ETF اسپات بیت کوین شرکتش توسط SEC اظهار داشت: “از طریق IBIT، سرمایه‌گذاران می‌توانند به روشی کم‌هزینه و راحت به بیت کوین دسترسی داشته باشند.”

نظر شما در مورد این که صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین سرانجام مجوز معامله در بورس‌های سهام ایالات متحده را دریافت کرده‌اند، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره ETF های اسپات بیت کوین ایالات متحده از فردا شروع به کار می‌کنند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.