بنیانگذار Skybridge انتظار دارد قیمت بیت کوین در سال آینده از 170,000 دلار عبور کند

بنیانگذار-Skybridge-انتظار-دارد-قیمت-بیت-کوین-در-سال-آینده-از-170,000-دلار-عبور-کند
آنچه در این مقاله میخوانید

آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، بنیانگذار شرکت Skybridge Capital، انتظار دارد که اگر قیمت رمز ارز در سطح فعلی تا زمان هاوینگ (halving) در ماه آوریل باقی بماند، قیمت بیت کوین در سال آینده به بیش از ۱۷۰,۰۰۰ دلار افزایش یابد. او انتظار دارد که هاوینگ بیت کوین، همراه با افزایش تقاضای نهادی برای صندوق‌های قابل معاوضه اسپات (ETF) بیت کوین که به تازگی لیست شده‌اند، به افزایش قیمت این رمز ارز کمک کند.

اسکاراموچی پیش‌بینی خود در مورد قیمت ۱۷۰ هزار دلاری بیت کوین را به اشتراک گذاشت

آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذار شرکت Skybridge Capital، در مصاحبه‌ای در انجمن بازارهای جهانی رویترز در روز دوشنبه، پیش‌بینی خود در مورد قیمت بیت کوین را به اشتراک گذاشت. او پیش‌بینی قیمت خود را بر اساس تقاضا برای صندوق‌های قابل معاوضه (ETF) اسپات بیت کوین که به تازگی تأیید شده‌اند و هاوینگ بیت کوین پیش رو بنا کرده است. اسکاراموچی گفت:

“اگر قیمت بیت کوین در زمان هاوینگ به ۴۵,۰۰۰ دلار برسد، جایی که تقریباً هم‌اکنون است، تا اواسط و اواخر سال ۲۰۲۵ به ۱۷۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید.”

بنیانگذار Skybridge Capital اضافه کرد: “هر جا که قیمت در روز هاوینگ در ماه آوریل باشد، آن را در چهار ضرب کنید، و در طی ۱۸ ماه آینده به آن قیمت خواهد رسید”. در ماه دسامبر، اسکاراموچی پیش‌بینی جریان عظیم سرمایه از وال استریت (Wall Street) به سمت صندوق‌های قابل معاوضه (ETF) اسپات بیت کوین را مطرح کرد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) هفته گذشته ۱۱ صندوق قابل معامله اسپات بیت کوین را تأیید کرد. انتظارات پیرامون این تأیید باعث شد قیمت بیت کوین به بالای ۴۹,۰۰۰ دلار برسد. با این حال، قیمت بیت کوین پس از آن به حدود ۴۲,۰۰۰ دلار بازگشت. در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با قیمت ۴۳,۴۲۰.۶۳ دلار معامله می‌شود.

بر اساس گفته‌های اسکاراموچی، کاهش قیمت بیت کوین پس از تأیید صندوق‌های قابل معاوضه اسپات بیت کوین ناشی از انتقال سرمایه‌ها توسط سرمایه‌گذاران از صندوق بیت کوین گری‌اسکیل (Grayscale Bitcoin Trust) به صندوق‌های جدید اسپات بیت کوین است. او انتظار دارد که تأثیر جریان سرمایه‌ها به صندوق‌های اسپات بیت کوین روی BTC را در ۸ تا ۱۰ روز معاملاتی ببیند. گری‌اسکیل صندوق بیت کوین خود (GBTC) را به صندوق قابل معاوضه اسپات بیت کوین تبدیل کرد و هفته گذشته در بورس نیویورک (NYSE) شروع به معامله کرد.

بسیاری انتظار دارند که هاوینگ بیت کوین قیمت آن را بالا ببرد. مایکل سیلر (Michael Saylor)، رئیس هیئت مدیره اجرایی مایکرواستراتژی، در ماه نوامبر گفت که تقاضا برای بیت کوین پس از هاوینگ و تأیید صندوق‌های اسپات بیت کوین باید دو برابر شود. شرکت مدیریت دارایی ونک (Vaneck) در پیش‌بینی‌های پایان سال خود در مورد رمز ارزها، اظهار داشت که انتظار دارد “اختلالات بازار حداقلی و افزایش قیمت بیت کوین پس از هاوینگ، با سود قابل توجه برای برخی از ماینرهای کم‌هزینه” را ببیند. پانترا کپیتال (Pantera Capital) در ماه آگوست سال گذشته گفت که انتظار دارد قیمت بیت کوین (BTC) پس از هاوینگ به ۱۴۸ هزار دلار برسد. علاوه بر این، سرمایه‌گذار بزرگ تیم دریپر (Tim Draper) گفته است که ارزش بیت کوین امسال به ۲۵۰ هزار دلار خواهد رسید.

آیا شما با آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذار شرکت Skybridge Capital موافق هستید که قیمت بیت کوین در سال آینده از ۱۷۰ هزار دلار فراتر خواهد رفت؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره بنیانگذار Skybridge انتظار دارد قیمت بیت کوین در سال آینده از 170,000 دلار عبور کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.