رئیس سابق Bitmex انتظار دارد قیمت بیت کوین بین 30,000 تا 35,000 دلار کاهش یابد!

رئیس-سابق-Bitmex-انتظار-دارد-قیمت-بیت-کوین-بین-30,000-تا-35,000-دلار-کاهش-یابد!
آنچه در این مقاله میخوانید

آرتور هیز (Arthur Hayes)، مدیرعامل سابق Bitmex، پیش‌بینی کرده است که بیت کوین یک سطح حمایتی بین ۳۰,۰۰۰ تا ۳۵,۰۰۰ دلار پیدا خواهد کرد. او چنین استدلال می‌کند که کاهش اخیر قیمت بیت کوین به دلیل خروج سرمایه از صندوق بیت کوین گری‌اسکیل (GBTC) نیست. او ادعا کرده است که “این استدلال بی‌اساس است”، و افزوده که حرکت قیمت بیت کوین “نشان می‌دهد که برنامه تأمین مالی بانکی (BTFP) تمدید نخواهد شد.”

پیش‌بینی قیمت بیت کوین توسط مدیرعامل سابق بیتمکس

آرتور هیز، از ‌بنیانگذاران و مدیرعامل سابق صرافی ارز دیجیتال بیتمکس، پیش‌بینی خود در مورد قیمت بیت کوین را به اشتراک گذاشته و توضیح داده است که به نظر او این ارز دیجیتال در سطوحی بین ۳۰,۰۰۰ تا ۳۵,۰۰۰ دلار مورد حمایت قرار خواهد گرفت. در یک پست وبلاگ که روز سه‌شنبه منتشر شد، هیز توضیح داده است:

“به نظر من بیت کوین یک کف قیمت موقتی بین ۳۰,۰۰۰ تا ۳۵,۰۰۰ دلار پیدا خواهد کرد.”

هیز در اشاره به اظهارات خود در اوایل ماه جاری که انتظار داشت یک اصلاح ۳۰ درصدی برای قیمت بیت کوین رخ دهد، در پست وبلاگ روز چهارشنبه توضیح داد که “یک اصلاح ۳۰ درصدی از بالاترین قیمت تایید ETF که ۴۸,۰۰۰ دلار بود، معادل ۳۳,۶۰۰ دلار است.” او قبلاً اشاره کرده بود که “اگر مجموعه‌ای از ETF‌های بیت کوین اسپات در بازار ایالات متحده قبلاً شروع به معامله کرده باشند، این کاهش قیمت ممکن است حتی شدیدتر باشد.”

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در تاریخ ۱۰ ژانویه (20 دی) ۱۱ صندوق قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین را تایید کرد. بیشتر آنها در روز بعد شروع به معامله کردند. قیمت بیت کوین در انتظار تأیید به بالای ۴۷ هزار دلار بالا رفت اما روز دوشنبه به زیر ۴۰ هزار دلار و روز سه‌شنبه به زیر ۳۹ هزار دلار کاهش یافت.

در بحث در مورد این که چرا قیمت بیت کوین پس از راه‌اندازی ETF‌ها سقوط کرد، مدیرعامل سابق بیتمکس گفت: “اولین استدلال برای ریزش اخیر بیت کوین، خروج سرمایه از صندوق بیت کوین گری‌اسکیل (GBTC) است. این استدلال بی‌اساس است، چون وقتی خروج سرمایه از GBTC را در مقابل ورود سرمایه به ETF‌های اسپات بیت کوین تازه فهرست شده محاسبه کنید، نتیجه، تا ۲۲ ژانویه (2 بهمن)، ورود خالص ۸۲۰ میلیون دلاری است.”

رئیس سابق بیتمکس ادامه داد:

“استدلال دوم، که نظر من است، این است که بیت کوین پیش‌بینی می‌کند که برنامه تأمین مالی بانکی (BTFP) تمدید نخواهد شد. این رویداد مثبت نخواهد بود چون فدرال رزرو هنوز نرخ‌های بهره را به سطحی کاهش نداده که باعث شود نرخ سود اوراق قرضه ده ساله خزانه داری به محدوده ۲ تا ۳ درصد برسد.”

روز چهارشنبه، هیئت مدیره فدرال رزرو اعلام کرد که برنامه تأمین مالی بانکی به طور برنامه‌ریزی شده از اعطای وام‌های جدید در تاریخ ۱۱ مارس (21 اسفند) دست بر خواهد داشت. فدرال رزرو ایجاد برنامه تأمین مالی بانکی را در تاریخ ۱۲ مارس (22 اسفند) سال گذشته پس از سقوط بانک سیلیکون ولی (Silicon Valley) و بانک Signature اعلام کرد.

هیز پیش از این توضیح داده بود که انتظار دارد پیش از تصمیم‌گیری در مورد تمدید برنامه تأمین مالی بانکی در تاریخ ۱۲ مارس، قیمت بیت کوین کاهش یابد. مدیرعامل سابق بیتمکس خاطرنشان کرد: “همزمان با این که شاخص‌های SPX [S&P 500] و NDX [Nasdaq-100] به دلیل بحران مالی کوچک در ماه مارس افت می‌کنند، ارزش بیت کوین افزایش خواهد یافت، چون بر تبدیل شدن گفتگوهای کاهش نرخ بهره و چاپ پول از سوی فدرال رزرو به عمل فشار دادن دکمه Brrrr پیش‌دستی خواهد کرد.”

نظر شما در مورد پیش‌بینی قیمت بیت کوین توسط آرتور هیز، مدیرعامل سابق بیتمکس، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره رئیس سابق Bitmex انتظار دارد قیمت بیت کوین بین 30,000 تا 35,000 دلار کاهش یابد! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.