رگولاتور سوئیس به کاربران خرده‌فروش اجازه می‌دهد تا اوراق بهادار توکن‌شده و دارایی‌های دیجیتال را معامله کنند

رگولاتور-سوئیس-به-کاربران-خرده‌فروش-اجازه-می‌دهد-تا-اوراق-بهادار-توکن‌شده-و-دارایی‌های-دیجیتال-را-معامله-کنند
آنچه در این مقاله میخوانید

ناظر بازارهای مالی سوئیس به شرکت زیرساخت دارایی دیجیتال توروس (Taurus) مجوزی را اعطا کرده است که به کاربران خرده‌فروشی آن اجازه می‌دهد تا “حسابی ایجاد کرده و دارایی‌های دیجیتال و اوراق بهادار توکن‌شده را معامله کنند.” علاوه بر دریافت تأییدیه FINMA، توروس اعلام کرده است که دارایی‌های توکن‌شده جدیدی از شرکت‌های سوئیسی را که TDX را به عنوان مکان ترجیحی خود انتخاب کرده‌اند، پذیرش خواهد کرد.

معاملات امن و مطابق با قوانین

سازمان نظارت بر بازارهای مالی سوئیس (FINMA) به توروس (Taurus)، ارائه‌دهنده زیرساخت دارایی دیجیتال، چراغ سبزی نشان داده است تا خدمات مالی و بازار TDX خود را به کاربران خرده‌فروشی ارائه کند. این تأییدیه به مشتریان توروس اجازه می‌دهد تا “حسابی ایجاد کرده و دارایی‌های دیجیتال و اوراق بهادار توکن‌شده را معامله کنند.”

بر اساس بیانیه‌ای که در تاریخ ۲۳ ژانویه (3 بهمن) منتشر شد، این تأییدیه به معنای آن است که مشتریان خرده‌فروشی توروس اکنون می‌توانند تمام اوراق بهادار دیجیتال پذیرفته شده در TDX را “به شیوه‌ای امن و مطابق با قوانین” معامله کنند. معامله‌گران می‌توانند معاملات را با استفاده از چندین ارز، از جمله فرانک سوئیس، یورو و دلار آمریکا، انجام دهند.

علاوه بر دریافت تأییدیه FINMA، توروس اعلام کرده است که دارایی‌های توکن‌شده جدیدی از شرکت‌های سوئیسی را که TDX را به عنوان مکان ترجیحی خود انتخاب کرده‌اند، پذیرش خواهد کرد. این دارایی‌ها توسط شرکت‌هایی نظیر Investis، la Mobilière، Qoqa، SCCF Structured Commodity & Corporate Finance، Swissroc و Teylor صادر خواهند شد.

یان ایزولا (Yann Isola)، سرپرست محصولات در TDX، پیشنهاد کرد که رشد سریع دارایی‌های واقعی (RWA) اقدام شرکت خود برای اضافه کردن صادرکنندگان جدید را تأیید می‌کند.

ایزولا گفت: “اعتقاد اصلی ما در توروس این است که بازارهای خصوصی ۲.۰ باید دیجیتالی شوند به طوری که خرید اوراق بهادار خصوصی به اندازه خرید کتاب در آمازون آسان شود. تقاضای رو به رشد برای توکن‌سازی دارایی‌های واقعی (RWA)، که سریع‌ترین بخش رشد کننده در فضای دارایی دیجیتال است، این اعتقاد را تأیید می‌کند”.

در این بیانیه، توروس تأیید کرد که برای ارائه این خدمات به کاربران خرده‌فروشی آماده شده است و اقداماتی را برای اطمینان از این که مشارکت آنها مطابق با مقررات و بهترین اصول امنیتی باقی می‌ماند، انجام داده است.

نظر شما در مورد محتوای این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره رگولاتور سوئیس به کاربران خرده‌فروش اجازه می‌دهد تا اوراق بهادار توکن‌شده و دارایی‌های دیجیتال را معامله کنند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.