9 ETF بیت کوین که به تازگی راه اندازی شده‌اند، دارایی‌های بیت کوین را به ارزش نزدیک به 6 میلیارد دلار جمع آوری می‌کنند

9-ETF-بیت-کوین-که-به-تازگی-راه-اندازی-شده‌اند
آنچه در این مقاله میخوانید

اطلاعات فعلی نشان می‌دهد که صندوق قابل معامله (ETF) اسپات بیت‌کوین IBIT  بلک‌راک (Blackrock)، در حال حاضر ۵۲,۰۲۵.۷۶ بیت‌کوین دارد که ارزش کلی آن ۲.۱۸ میلیارد دلار است. همچنین، دارایی‌های بیت‌کوین فیدلیتی (Fidelity) در FBTC افزایش یافته و در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴ (9 بهمن) به ۴۶,۲۳۸.۰۹ بیت‌کوین رسیده است.

بلک‌راک ۵۲,۰۲۵ و فیدلیتی ۴۶,۲۳۸ بیت‌کوین دارد

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده از این شرکت‌ها، برخی از 9 صندوق جدید قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین رمز ارز بیشتری جمع‌آوری کرده‌اند. به استثنای GBTC گری‌اسکیل (Grayscale)، بلک‌راک با IBIT خود در صدر بزرگ‌ترین صندوق‌های BTC در مورد دارایی بیت‌کوین قرار دارد. در تاریخ ۲۹ ژانویه، پورتال اینترنتی نشان داد که این صندوق ۵۲,۰۲۵.۷۶ بیت‌کوین دارد. فیدلیتی نیز دارایی‌های FBTC خود را از ۴۳,۸۵۵.۱۴ بیت‌کوین در تاریخ ۲۶ ژانویه (6 بهمن) به ۴۶,۲۳۸.۰۹ بیت‌کوین فعلی افزایش داده است.

bncy78
صندوق Ishares Bitcoin Trust بلک‌راک (IBIT) اکنون ۵۲,۰۲۵.۷۶ بیت‌کوین به ارزش ۲.۱۸ میلیارد دلار در اختیار دارد

سومین صندوق بزرگ ETF اسپات بیت‌کوین، صندوق ۲۱shares شرکت Ark Invest که با نام ARKB شناخته می‌شود، دارای ۱۴,۳۹۰ بیت‌کوین است. طبق داده‌های آن چین، در پشت سر آن، صندوق Bitwise ETF (BITB) قرار دارد که اکنون ۱۳,۵۷۶.۱۰ بیت‌کوین در اختیار دارد. صندوق Invesco Galaxy ETF به طور تقریبی ۶,۸۳۳ بیت‌کوین دارد، اما این تخمین‌ها تنها براساس آمار دارایی‌های تحت مدیریت (AUM) در پورتال وب است. صندوق HODL ETF شرکت Vaneck دارای ۲,۸۸۵.۴۶ بیت‌کوین است، در حالی که صندوق BRRR ETF شرکت Valkyrie اکنون ۲,۶۳۵.۲۸ بیت‌کوین در اختیار دارد.

صندوق EZBC شرکت Franklin Templeton دارای ۱,۳۶۳ بیت‌کوین (BTC) است، و صندوق BTCW شرکت Wisdomtree ذخیره‌ای به میزان ۲۰۱ بیت‌کوین دارد. با در نظر گرفتن تمام 9 صندوق ETF اسپات بیت‌کوین، به غیر از GBTC، این صندوق‌ها به طور مجموع ۱۳۹,۲۴۷.۶۹ بیت‌کوین دارند که برآورد می‌شود ارزش کلی آن‌ها بر اساس نرخ‌های جاری تبادل بیت‌کوین، ۵.۹۸ میلیارد دلار باشد. در همین حال، داده‌ها از وب‌سایت GBTC در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴ نشان می‌دهد که Grayscale’s Bitcoin Trust دارای ۵۰۲,۷۱۲.۶۰ بیت‌کوین است که ارزش تخمینی آن ۲۱.۱۰ میلیارد دلار است.

در مقایسه با اندازه بیت‌کوین‌های جدیداً خریداری شده توسط 9 صندوق ETF به نسبت به دارایی‌های فعلی GBTC، این دارایی‌ها ۲۷.۶۹ درصد از ذخیره‌های موجود بیت‌کوین GBTC را تشکیل می‌دهند. در حال حاضر، دارایی‌های GBTC در Grayscale ۳.۵۳ برابر ارزشمندتر از ذخیره‌های نگهداری شده توسط 9 صندوق ETF اسپات  بیت‌کوین است که به تازگی معرفی شده‌اند.

نظر شما در مورد انباشت دارایی‌ها توسط 9 صندوق ETF اسپات بیت‌کوین که جدیداً معرفی شده چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره 9 ETF بیت کوین که به تازگی راه اندازی شده‌اند، دارایی‌های بیت کوین را به ارزش نزدیک به 6 میلیارد دلار جمع آوری می‌کنند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.