فرنچ هیل، نماینده ایالات متحده، نسبت به پیشرفت قانون در زمینه رمزارزها خوشبین است

فرنچ-هیل-نسبت-به-پیشرفت-قانون-در-زمینه-رمزارزها-خوشبین-است
آنچه در این مقاله میخوانید

در یک جلسه گفتگو در رویدادی که اخیراً توسط بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها برگزار شد، فرنچ هیل (French Hill)، نماینده جمهوری‌خواه آرکانزاس، اطلاعات مثبتی در مورد مسیر پیشرفت لایحه نوآوری و فناوری مالی برای قرن بیست و یکم و لایحه شفافیت برای پرداخت‌های استیبل‌کوین‌ها ارائه داد.

فرنچ هیل، نماینده آمریکا، آینده درخشانی برای لوایح رمز ارزی را در رویداد FDD پیش‌بینی می‌کند

در رویدادی که اخیراً توسط بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها (FDD) در تاریخ ۲۹ ژانویه (9 بهمن) برگزار شد، فرنچ هیل، نماینده جمهوری‌خواه آرکانزاس و رئیس کمیته فرعی دارایی‌های دیجیتال، فناوری و شمول مالی مجلس نمایندگان، اطلاعات امیدوارکننده‌ای در مورد پیشرفت دو لایحه مهم مرتبط با رمز ارزها به اشتراک گذاشت.

نماینده هیل، در جریان جلسه‌ای در رویداد FDD، خوش‌بینی خود در مورد پیشرفت قانون‌گذاری مربوط به استیبل‌کوین‌ها و چارچوب نظارتی گسترده‌تر برای رمز ارزها را اعلام کرد. او خاطرنشان کرد که تا پایان سال ۲۰۲۳، قانون‌گذاران دو لایحه را بررسی کرده‌اند: لایحه نوآوری و فناوری مالی برای قرن بیست و یکم و لایحه شفافیت برای پرداخت استیبل‌کوین‌ها. هر دو بخش از این قانون‌ در ماه ژوئیه ۲۰۲۳ در کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان بررسی شده‌اند و زمینه را برای رأی‌گیری کامل مجلس فراهم کرده‌اند.

نماینده هیل اظهار داشت:

“هنوز هم خوش‌بین هستم که شما شاهد تحقق این لوایح در سال ۲۰۲۴ خواهید بود.” اظهارات او اعتماد به نفس را در حمایت دو حزبی و همکاری اداری که تا کنون در روند بررسی این لوایح نشان داده شده است را منعکس کرد. او افزود: “هر جلسه‌ای که شرکت کرده‌ام، بسیار امیدوارکننده بوده است.”

لایحه شفافیت برای پرداخت استیبل‌کوین‌ها (Clarity for Payment Stablecoins Act) با هدف فراهم آوردن چارچوب نظارتی واضح برای استیبل‌کوین‌ها ارائه شده است. در همین حال، لایحه نوآوری و فناوری مالی برای قرن بیست و یکم (Financial Innovation and Technology for the 21st Century Act) سعی در پرداختن به ساختار گسترده‌تر بازار رمز ارزها دارد. به گفته نماینده هیل (French Hill)، تکمیل یک “پیش‌نویس کاری بسیار خوب” از لایحه چارچوب نظارتی تا پایان سال ۲۰۲۳، یک نقطه عطف مهم بود.

هیل همچنین در مورد اهمیت استراتژیک یک استیبل‌کوین مبتنی بر دلار آمریکا که به خوبی تنظیم شده باشد، برای نقش دلار آمریکا در تجارت بین‌المللی صحبت کرد، در حالی که نسبت به ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)  غیرتنظیم‌شده‌ای که توسط نهادهای خارجی صادر می‌شوند، اظهار تردید کرد.

با نگاهی به آینده، به ‌خصوص با توجه به انتخابات پیش رو، پیش‌بینی می‌شود که سال ۲۰۲۴ سالی حیاتی برای این تلاش‌های قانونی باشد. تمام ۴۳۵ کرسی در مجلس نمایندگان آمریکا برای رقابت آماده هستند و تغییرات قابل توجهی در رهبری کمیته فرعی دارایی‌های دیجیتال و کمیته خدمات مالی مجلس امکان‌پذیر است. نماینده پاتریک مک‌هنری (Patrick McHenry)، رئیس فعلی کمیته، اعلام کرده است که قصد دارد دوباره در انتخابات شرکت نکند.

در چشم‌انداز سیاسی گسترده‌تر، فصل انتخابات ۲۰۲۴ در حال گرم شدن است. دونالد ترامپ (Donald Trump)، کاندیدای احتمالی جمهوری‌خواه برای ریاست جمهوری آمریکا، مخالفت خود با معرفی ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) در ایالات متحده را اعلام کرده است، موضعی که با برخی از نگرانی‌های اعلام شده از سوی نماینده هیل هم‌خوانی دارد.

به نظر شما آیا این دو لایحه مرتبط با رمز ارز در سال ۲۰۲۴ تصویب خواهند شد؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره فرنچ هیل، نماینده ایالات متحده، نسبت به پیشرفت قانون در زمینه رمزارزها خوشبین است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.