رابرت کیوساکی: بیت کوین از اموال شما در برابر سرقت توسط فدرال رزرو، دولت و بانکداران وال استریت محافظت می‌کند!

bitcoin-shield-kiyosaki
آنچه در این مقاله میخوانید

روبرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب مشهور “پدر ثروتمند پدر بی‌پول”، دلیل خود برای داشتن بیت کوین را به اشتراک گذاشته و اعلام کرده که این رمز ارز از “سرقت ثروت ما از طریق پول‌مان” محافظت می‌کند. او هشدار داده است که فدرال رزرو، دولت و بانکداران وال استریت ثروت ما را به طور خاص از طریق تورم، مالیات‌گیری و دستکاری قیمت سهام می‌دزدند.

رابرت کیوساکی دلیل این که بیت کوین دارد را توضیح می‌دهد

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب “پدر پولدار، پدر بی‌پول”، توضیح داده است که چرا او بیت کوین دارد. پدر پولدار پدر بی پول کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لِچِر (Sharon Lechter) نوشته شده است. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز (New York Times) قرار دارد. این کتاب به بیشتر از 51 زبان ترجمه شده و بیش از 32 میلیون نسخه از آن در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی در یک پست در شبکه اجتماعی X در روز سه‌شنبه توضیح داده است:

“چرا من بیت کوین دارم؟ بیت کوین از ما در برابر سرقت ثروت ما از طریق پول محافظت می‌کند.”

کیوساکی اضافه کرد: “پاول (Powell)، رئیس فدرال رزرو، یلن (Yellen)، وزیر خزانه‌داری، و بانکداران وال استریت (Wall Street) ثروت ما را از طریق پول ما، به‌ویژه از طریق تورم، مالیات و دستکاری در قیمت سهام، می‌دزدند. به همین دلیل من در بیت کوین پس‌انداز و سرمایه‌گذاری می‌کنم، نه در سهام، اوراق قرضه و دلارهای تقلبی.”

این نویسنده مشهور به طور مداوم در مورد تأثیر منفی فدرال رزرو، دولت بایدن (Biden) و بانکداران وال استریت بر اقتصاد آمریکا، دلار آمریکا و مردم آمریکا هشدار داده است. او به پول فیات به عنوان “پول تقلبی” اشاره کرده و بارها در مورد سقوط دلار آمریکا هشدار داده است. در مقابل، او بیت کوین را “پول مردم” می‌نامد، در حالی که طلا و نقره را “پول خدا” می‌داند.

هفته گذشته، کیوساکی به ویژه با اشاره به قاضی دادگاه رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، دونالد ترامپ (Donald Trump)، سیستم دادگاه‌های آمریکا را مورد انتقاد قرار داد. او نگرانی خود را در مورد نقش دوگانه قاضی به عنوان هم دادستان و هم قاضی بیان کرد. کیوساکی اظهار داشت: “اگر قاضی هم دادستان و هم قاضی رسیدگی‌کننده باشد، پس قاضی در یک دادگاه پوشالی قضاوت می‌کند. اگر دادگاه‌های ما پوشالی باشد، کار آمریکا تمام است.” پس از این که قاضی جریمه ۸۳.۳ میلیون دلاری علیه ترامپ صادر کرد، نویسنده کتاب “پدر پولدار پدر فقیر” در پستی دنباله‌دار تاکید کرد:

“کار آمریکا تمام است.”

در حالی که نویسنده معروف به طور مداوم، به سرمایه‌گذاری روی بیت کوین همراه با طلا و نقره توصیه کرده است، او در برنامه پادکست “پدر ثروتمند” خود در هفته گذشته اعتراف کرد: “من در مورد بیت کوین چیزی نمی‌دانم. فقط می‌دانم که برخی از افراد بسیار باهوش در آن هستند و خدا را شکر که من زود خرید کردم.” اوایل این ماه، او پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین به زودی به ۱۵۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید.

شما در مورد اظهارات رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب “پدر پولدار پدر فقیر”، چه فکر می‌کنید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره رابرت کیوساکی: بیت کوین از اموال شما در برابر سرقت توسط فدرال رزرو، دولت و بانکداران وال استریت محافظت می‌کند! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.