تاکید تیم دراپر، میلیاردر، بر سرمایه‌گذاری روی بیت کوین – او لحظه‌ای را پیش‌بینی می‌کند که مردم دیگر دلار نمی‌خواهند!

tim-draper-bitcoin-price
آنچه در این مقاله میخوانید

تیم دراپر (Tim Draper)، سرمایه‌گذار میلیاردر و اهل خطر، بر پیش‌بینی قیمت خود در مورد بیت کوین (Bitcoin) و اعتقاد خود به این رمز ارز دوباره تأکید کرده است. او هشدار داد: “من فکر می‌کنم لحظه‌ای خواهد رسید که یک هجوم به بانک‌ها اتفاق بیفتد” و افزود: “من واقعا فکر می‌کنم که زمانی خواهد رسید که من بتوانم غذا، لباس و خانه خود را با بیت کوین خریداری کنم. و مردم دیگر دلار نخواهند خواست.

دیدگاه تیم دراپر درباره دولت و بیت کوین

تیم دراپر، سرمایه‌گذار میلیاردر و اهل خطر، در یک مصاحبه با بلومبرگ (Bloomberg) روز سه‌شنبه در مورد دیدگاه خود نسبت به بیت کوین صحبت کرد. دراپر در مورد پیش‌بینی قیمت ۲۵۰,۰۰۰ دلاری بیت کوین مشهور است. زمانی که قیمت بیت کوین ۴۰۰ دلار بود، او پیش‌بینی کرد که برای رسیدن قیمت آن به 250 هزار دلار،  چهار سال طول خواهد کشید. دراپر اعتراف کرد که پیش‌بینی او به دلیل دست‌کم گرفتن چندین عامل حیاتی اشتباه بوده است.

او گفت: “چند مورد بود که من انتظار آنها را نداشتم. من انتظار نداشتم که دولت ایالات متحده نسبت به آن [بیت کوین] اینقدر بدگمان باشد. من انتظار داشتم که دولت ایالات متحده راهی برای مالیات‌گذاری روی آن و راهی برای اجازه دادن به مردم برای انجام کسب‌وکار با بیت کوین به عنوان ارز پایه‌ خود پیدا کند. و این اتفاق در تعدادی از کشورهای دیگر افتاده و به همین دلیل بیت کوین خیلی خوب عمل می‌کند … پس من در مورد این که چگونه … دولت ایالات متحده از آن می‌ترسد، اشتباه محاسبه کردم.” دراپر تأکید کرد:

“و حالا، آنها متوجه می‌شوند که بیت کوین در واقع برای همه بهتر است.”

او توضیح داد: “این رمز ارز سوابق کاملی را حفظ می‌کند” و افزود که مجرمانی که از بیت کوین استفاده کردند “همه دستگیر شدند، پس استفاده از دلارها احتمالا برای یک مجرم بهتر است.”

دراپر همچنین به اشتراک گذاشت: “من فکر می‌کنم لحظه‌ای خواهد رسید که مانند پس از جنگ داخلی، هجومی به بانک‌ها وجود داشته باشد، همانطور که هجومی به پول کنفدراسیون، هجومی به دراخمای یونانی و هجومی به فرانک فرانسه وقتی که آنها بخشی از یورو شدند، اتفاق افتاد.” در نهایت، این سرمایه‌گذار میلیاردر نظر خود را این گونه بیان کرد:

“من واقعا فکر می‌کنم که زمانی خواهد رسید که من بتوانم غذا، لباس و خانه خود را با بیت کوین خریداری کنم. و مردم دیگر دلار نخواهند خواست.”

آیا شما با نظر تیم دراپر در مورد بیت کوین موافق هستید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تاکید تیم دراپر، میلیاردر، بر سرمایه‌گذاری روی بیت کوین – او لحظه‌ای را پیش‌بینی می‌کند که مردم دیگر دلار نمی‌خواهند! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.