«گرگ همه خیابان ها» عقیده دارد که هاوینگ بیت کوین می‌تواند قیمت آن را به 240,000 دلار برساند!!

BTC-wolf-of-all-streets
آنچه در این مقاله میخوانید

اسکات ملکر (Scott Melker)، که به نام «گرگ تمام خیابان‌ها» نیز شناخته می‌شود، توضیح داده است که چرا هاوینگ پیش روی بیت کوین می‌تواند قیمت این رمز ارز را به ۲۴۰,۰۰۰ دلار برساند. او با اشاره به این که در چرخه هاوینگ قبلی، قیمت بیت کوین از بالاترین حد ۲۰,۰۰۰ دلار به بالاترین حد ۶۹,۰۰۰ دلار رسید، تاکید کرد که این افزایشی ۲۵۰.۸۶ درصدی است. او گفت که اگر روند مشابهی رخ دهد، “ما شاهد افزایش قیمت بیت کوین به حدود ۲۴۰,۰۰۰ دلار خواهیم بود.”

چشم‌انداز اسکات ملکر در مورد قیمت بیت کوین

اسکات ملکر، که به نام «گرگ تمام خیابان‌ها» نیز شناخته می‌شود، در مقاله‌ای که اوایل این هفته توسط The Street منتشر شد، اطلاعاتی را در مورد رویداد هاوینگ بیت کوین که برای آوریل ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است، ارائه داد. او همچنین توضیح داد که چرا این رویداد می‌تواند قیمت بیت کوین را به ۲۴۰,۰۰۰ دلار برساند. ملکر یک معامله‌گر، سرمایه‌گذار، نویسنده و میزبان پادکست «گرگ تمام خیابان‌ها» است. در سال ۲۰۲۰، او جایزه اینفلوئنسر سال بایننس را برای آمریکای شمالی برد.

ملکر توضیح داد: “هاوینگ بیت کوین زمانی رخ می‌دهد که تعداد بلاک‌هایی که استخراج می‌شوند به ۸۴۰,۰۰۰ در آوریل ۲۰۲۴ برسد، سپس پاداش به ازای هر بلاک از ۶.۲۵ به ۳.۱۲۵ بیت کوین کاهش می‌یابد.” او افزود: “اساساً، این بدان معنی است که عرضه جدیدی که صادر می‌شود، نصف می‌شود. برای استخراج‌کنندگان دو برابر سخت‌تر می‌شود که از استخراج بیت کوین پول دربیاورند.”

گرگ تمام خیابان‌ها خاطرنشان کرد که در آخرین چرخه هاوینگ، “شما از آن بالاترین قیمت ۲۰,۰۰۰ دلار تا بالاترین قیمت ۶۹,۰۰۰ دلار می‌روید، و این افزایشی ۲۵۰.۸۶ درصدی است.” او اضافه کرد:

“اگر حتی ما آن ۲۵۰ درصد بعدی را از آن بالاترین قیمت ۶۹,۰۰۰ دلار (بالاترین قیمت تمام دوران بیت کوین) در نظر بگیریم و آن را به چرخه بعدی ببریم، ما شاهد افزایش قیمت بیت کوین به حدود ۲۴۰,۰۰۰ دلار خواهیم بود.”

ملکر اظهار داشت: “می‌دانم که صحبت کردن در مورد رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۷۰,۰۰۰ دلار یا ۲۲۰,۰۰۰ دلار یا حتی، یک روز، ۱ میلیون دلار ممکن است اغراق‌آمیز به نظر برسد. اما اگر خراب نیست، سعی نکن آن را تعمیر کنی. این چرخه در گذشته کار کرده است و تا زمانی که نبینم در آینده کار نمی‌کند، من شرط می‌بندم که ما شاهد رسیدن قیمت بیت کوین به بیش از ۲۰۰,۰۰۰ دلار خواهیم بود.”

بسیاری از سرمایه‌گذاران خوش‌بین هستند که هاوینگ قیمت بیت کوین را افزایش خواهد داد. آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، بنیان‌گذار اسکای‌بریج کپیتال (Skybridge Capital)، انتظار دارد که هاوینگ قیمت بیت کوین (BTC) را به ۱۷۰,۰۰۰ دلار برساند. او گفت: “اگر قیمت بیت کوین در هنگام هاوینگ، جایی که تقریباً همین حالا است، ۴۵,۰۰۰ دلار باشد، از اواسط تا اواخر سال ۲۰۲۵، به ۱۷۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید.” استاندارد چارترد (Standard Chartered) اوایل این ماه پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین سال آینده ممکن است به ۲۰۰,۰۰۰ دلار برسد. در همین حال، سرمایه‌گذار جسور، تیم دراپر (Tim Draper) اخیراً بر پیش‌بینی خود در مورد قیمت بیت کوین را دو برابر کرده است، و انتظار دارد قیمت بیت کوین امسال به ۲۵۰,۰۰۰ دلار برسد. این میلیاردر همچنین لحظه‌ای را تصور کرد که مردم دیگر دلار آمریکا را نخواهند.

آیا فکر می‌کنید قیمت بیت کوین پس از هاوینگ به ۲۴۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره «گرگ همه خیابان ها» عقیده دارد که هاوینگ بیت کوین می‌تواند قیمت آن را به 240,000 دلار برساند!! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.