رابرت کیوساکی هشدار می‌دهد که بازارهای سهام و اوراق قرضه در آستانه سقوط هستند!!

kiyosaki-stock-and-bond-markets-crashing
آنچه در این مقاله میخوانید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب «پدر پولدار پدر بی‌پول»، هشدار خود را مبنی بر این که بازار سهام و اوراق قرضه در آستانه سقوط هستند، تجدید کرده است. کیوساکی تاکید کرده است: “بازار سهام به طور فزاینده‌ای در حال صعود است. آدم‌های ساده‌لوح واقعاً باور دارند که اقتصاد قوی است. گول نخورید.” اخیراً، او هشدار داد که سقوط بعدی ممکن است به یک رکود تبدیل شود.

آخرین هشدار رابرت کیوساکی در مورد سقوط بازار سهام

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر بی پول»، بار دیگر در مورد سقوط بازار سهام و اوراق قرضه هشدار داده است. پدر پولدار پدر بی پول کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لِچِر (Sharon Lechter) نوشته شده است. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز (New York Times) قرار دارد. این کتاب به بیشتر از 51 زبان ترجمه شده و بیش از 32 میلیون نسخه از آن در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی روز جمعه در پلتفرم رسانه‌ای اجتماعی X نوشت: “بازار سهام به طور فزاینده‌ای در حال صعود است. ساده‌لوح‌ها واقعاً باور دارند که اقتصاد قوی است. گول نخورید. هفت شرکت بزرگ که با دلارهای دولت آمریکا تامین مالی می‌شوند، بازار سهام را بالا نگه می‌دارند.” این نویسنده معروف هشدار داده است:

“لطفاً مراقب باشید. بازارهای سهام و اوراق قرضه در آستانه سقوط هستند.”

منظو از این هفت شرکت بزرگ، شرکت‌های فعال در حوزه فناوری با ارزش بالای بازار، شامل تسلا (Tesla)، متا (Meta)، آلفابت (Alphabet)، آمازون (Amazon)، اپل (Apple)، مایکروسافت (Microsoft)، و انویدیا (Nvidia) هستند.

کیوساکی (Robert Kiyosaki) هشدارهای متعددی در مورد سقوط‌های پیش روی بازار داده است. این نویسنده شناخته شده بارها اظهار داشته است که به فدرال رزرو، دولت بایدن (Biden)، وزارت خزانه‌داری و بانکداران وال استریت (Wall Street) اعتماد ندارد. او هشدار داده است که رهبران ما اقتصاد آمریکا را به سمت یک رکود و جنگ دیگری خواهند برد. او در دسامبر سال گذشته گفت که سقوط بعدی ممکن است به یک رکود تبدیل شود.

ماه گذشته، کیوساکی نسبت به بدهی‌های در حال افزایش دولت آمریکا به سرمایه‌گذاران هشدار داد و آنها را تشویق کرد که بیت کوین (Bitcoin) بخرند. این هفته، او با تاکید بر این که این رمز ارز از «دزدیده شدن ثروت ما از طریق پول ما» محافظت می‌کند،  توضیح داد که چرا بیت کوین دارد. پس از تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، این نویسنده معروف فاش کرد که دارایی‌های بیت کوین خود را افزایش داده است. او باور دارد که بیت کوین (BTC) به زودی به ۱۵۰ هزار دلار خواهد رسید و به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند که به هاوینگ بیت کوین پیش رو توجه کنند.

آیا فکر می‌کنید که رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر»، این بار در مورد سقوط‌های پیش روی بازار سهام و اوراق قرضه درست می‌گوید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره رابرت کیوساکی هشدار می‌دهد که بازارهای سهام و اوراق قرضه در آستانه سقوط هستند!! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.