گزارش روزانه قیمت فلزات پایه، 7 فوریه 2024

گزارش-روزانه-قیمت-فلزات-پایه-7-فوریه-2024
آنچه در این مقاله میخوانید

همچنان که سرمایه‌گذاران اخبار اخیر اقتصادی و سیاست پولی را پردازش می‌کردند، بازار سهام آمریکا نسبتاً پایدار باقی ماند. از آنجا که انتشار هیچ بیانیه اقتصادی مهمی برای این هفته برنامه‌ریزی نشده است، سرمایه‌گذاران به دنبال اظهارات سیاست‌گذاران فدرال رزرو هستند تا آینده کاهش نرخ بهره در اواخر سال را پیش‌بینی کنند.

با وجودی که دلار و بازدهی‌ها پس از رشد اخیر اندکی اصلاح شده‌اند، اما هنوز نسبتاً بالا هستند که نشان‌ می‌دهد فعالان بازار انتظارات خود را در مورد سیاست پولی آمریکا تنظیم کرده‌اند.

فلزات پایه

پس از رکود اخیر در بازار به دلیل آرام شدن فشارهای اقتصاد کلان، فلزات پایه سطوح جدیدی از حمایت را یافته‌اند. آلومینیوم اکنون در سطح ۲,۲۰۰ دلار در هر تن مورد حمایت قرار دارد، در حالی که بهای مس به بالاتر از ۸,۴۰۰ دلار در هر تن افزایش یافته است.

نیکل، پس از آن که زیر ۱۶,۰۰۰ دلار در هر تن باقی مانده بود، در نزدیکی سطح حمایت قوی ۱۵,۸۴۰ دلار در هر تن معامله می‌شود. قیمت‌های سرب و روی پایدار مانده‌اند.

نفت و فلزات گرانبها

به دلیل ادامه ریسک‌های ژئوپلیتیکی مربوط به تنش‌های دریای سرخ، ارزش قراردادهای آتی نفت اندکی افزایش یافته است.

طلا و نقره بخشی از ضررهای اخیر خود را جبران کرده و در حال حاضر، به ترتیب، با قیمت ۲,۰۳۶ و ۲۲.۴۵ دلار در هر اونس معامله می‌شوند.

دیدگاه خود را درباره گزارش روزانه قیمت فلزات پایه، 7 فوریه 2024 بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.