رگولاتور کره جنوبی قصد دارد در مورد قوانین کریپتو با گری جنسلر، رئیس SEC ایالات متحده، مذاکره کند

south-korea-gensler
آنچه در این مقاله میخوانید

رئیس نظارت مالی کره جنوبی با تمرکز بر تصمیم اخیر SEC برای تایید صندوق‌های قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین قصد دارد برای بحث در مورد مقررات رمز ارز با گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، به ایالات متحده سفر کند.  او تاکید کرد که در حال حاضر، تاثیر سیاست‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بر جهان مهم است.

کره جنوبی به دنبال بررسی مقررات رمز ارز با گری گنسلر است

رسانه‌های محلی گزارش دادند که لی بوک-هیون (Lee Bok-hyun)، رئیس سرویس نظارت مالی کره جنوبی (FSS)، روز دوشنبه اعلام کرد که قصد دارد در سال ۲۰۲۴ از بازارهای مالی پیشرو، از جمله ایالات متحده، بازدید کند.

در طول این بازدیدها، رئیس سرویس نظارت مالی کره جنوبی قصد دارد در مورد مسائل کلیدی مقرراتی، از جمله موارد مربوط به صنعت رمز ارز، با تمرکز خاص بر صندوق‌های قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین، بحث و تبادل نظر کند. او در طی پرسش و پاسخ با خبرنگاران اعلام کرد:

“من امسال با گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس SEC، دیدار خواهم کرد و مواردی وجود دارد که ما بر روی آن تمرکز خواهیم کرد … مانند مسائل مربوط به دارایی‌های مجازی و صندوق‌های قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین.”

رئیس سرویس نظارت مالی کره جنوبی تاکید کرد: “در حال حاضر، تاثیر سیاست‌های SEC بر جهان مهم است … ما [او و گنسلر] باید امسال دیدار کرده و در این مورد صحبت کنیم”.

پس از سال‌ها رد شدن درخواست‌ها، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در تاریخ ۱۰ ژانویه (20 دی)، ۱۱ صندوق قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین را تایید کرد. 10 تای آن‌ها در روز بعد، از جمله صندوق بیت کوین گری‌اسکیل (GBTC) که به یک صندوق قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین تبدیل شد و صندوق بیت کوین ایشرز (IBIT) توسط بلک‌راک (Blackrock)، بزرگ‌ترین مدیر دارایی جهان، شروع به معامله کردند.

کره جنوبی هنوز هیچ صندوق قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوینی را تایید نکرده است. در حال حاضر، دارایی‌های مجازی به عنوان محصولات مالی در این کشور تعریف نمی‌شوند، بنابراین راه‌اندازی صندوق قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین به عنوان نقض قانون بازار سرمایه کره در نظر گرفته می‌شود که الزام می‌کند ETF‌ها دارایی‌های زیربنایی مانند سهام و اوراق قرضه را دنبال کنند.

نظر شما در مورد برنامه‌ریزی رگولاتور کره‌ای برای بحث در مورد مقررات رمز ارز با گری گنسلر، رئیس SEC ، از جمله مسائل مربوط به صندوق قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره رگولاتور کره جنوبی قصد دارد در مورد قوانین کریپتو با گری جنسلر، رئیس SEC ایالات متحده، مذاکره کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.