میکرواستراتژی دارایی بیت کوین خود را به 190 هزار بیت کوین افزایش می‌دهد – این شرکت خود را “اولین شرکت توسعه بیت کوین در جهان” می‌نامد!

میکرواستراتژی-دارایی-بیت-کوین-خود-را-به-190-هزار-بیت-کوین-افزایش-می‌دهد
آنچه در این مقاله میخوانید

مایکرواستراتژی ، شرکت فهرست‌شده در نزدک (Nasdaq)، با خرید ۳۱,۷۵۵ کوین از انتهای سه ماهه سوم، دارایی‌های رمزارزی خود را به ۱۹۰,۰۰۰ بیت کوین افزایش داده است. این شرکت با پیشنهاد ارزشی منحصر به فرد، حتی در مقایسه با صندوق‌های قابل معامله بیت کوین اسپات (ETFs)، اکنون خود را «اولین شرکت توسعه‌دهنده بیت کوین در جهان» می‌داند. Microstrategy توضیح داد: “ما یک شرکت عملیاتی معامله‌شده در بازار عمومی هستیم که به تداوم توسعه شبکه بیت کوین از طریق فعالیت‌های خود در بازارهای مالی، حمایت و نوآوری فناوری متعهد هستیم.”

Microstrategy اکنون ۱۹۰,۰۰۰ بیت کوین (Bitcoin) در اختیار دارد

شرکت Microstrategy Inc. گزارش درآمد خود برای سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ را در روز سه‌شنبه منتشر کرد. این شرکت فاش کرد که از اواخر سه ماهه سوم، ۳۱,۷۵۵ بیت کوین دیگر، شامل ۸۵۰ بیت کوین در ماه ژانویه، خریده شده است. مایکل سیلور (Michael Saylor)، رئیس هیئت مدیره اجرایی Microstrategy، روز سه‌شنبه در پلتفرم رسانه اجتماعی ایکس (X) اعلام کرد:

“در ماه ژانویه، مایکروساتراتژی ۸۵۰ بیت کوین دیگر را به مبلغ ۳۷.۲ میلیون دلار خریداری کرد و اکنون ۱۹۰,۰۰۰ بیت کوین در اختیار دارد.”

این شرکت توضیح داد که تا تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳، ارزش دارایی‌های دیجیتال Microstrategy (شامل تقریباً ۱۸۹,۱۵۰ بیت کوین) ۳.۶۲۶ میلیارد دلار بوده است که شامل زیان‌های تجمیعی کاهش ارزش به میزان ۲.۲۶۹ میلیارد دلار است.

اندرو کانگ (Andrew Kang)، مدیر مالی Microstrategy، اعلام کرد که از انتهای سه ماهه سوم، ما ۳۱,۷۵۵ بیت کوین اضافی خریداری کردیم، که بیشترین افزایش فصلی در دارایی بیت کوین در سه سال گذشته و سیزدهمین فصل متوالی افزودن بیشتر بیت کوین به ترازنامه ما را نشان می‌دهد. ما از افزایش قابل توجه قیمت‌های بیت کوین در سه ماهه چهارم بهره‌مند شدیم … ما اکنون ۱۹۰,۰۰۰ بیت کوین را با قیمت خرید تجمیعی ۳۱,۲۲۴ دلار در اختیار داریم.”

microstrategy-bitcoin-holdings
دارایی های بیت کوین Microstrategy (شامل کوین‌های نگهداری شده توسط شرکت تابعه Macrostrategy)

نخستین شرکت توسعه دهنده بیت کوین در جهان

در ارائه درآمدهای سه ماهه چهارم خود، Microstrategy اعلام کرد که “خود را نخستین شرکت توسعه دهنده بیت کوین در جهان می‌داند.” این شرکت همچنین “ارزش پیشنهادی منحصر به فرد” خود را در مقایسه با صندوق‌های قابل معامله (ETF) اسپات بیت کوین مورد تأکید قرار داد.

mstr-vs-etf
«پیشنهاد ارزش منحصر به فرد» میکرواستراتژی در مقایسه با ETF های اسپات بیت کوین

مایکرواستراتژی 190  هزار بیت کوین را جمع آوری کرده و خود را نخستین شرکت توسعه‌دهنده بیت کوین در جهان می‌نامد

Microstrategy توضیح داد: “ما یک شرکت فعال در بازار بورس هستیم که به توسعه مداوم شبکه بیت کوین از طریق فعالیت‌های خود در بازارهای مالی، حمایت و نوآوری‌های فناوری متعهد هستیم. به عنوان یک کسب‌وکار فعال، ما قادر به استفاده از جریان‌های نقدی همچنین درآمدهای حاصل از تأمین مالی سهام و بدهی برای تجمیع بیت کوین هستیم که به عنوان دارایی اصلی ذخیره خزانه ما عمل می‌کند.”

علاوه بر این، Microstrategy توضیح داد: “ما همچنین نرم‌افزار تجزیه و تحلیل سازمانی پیشرو در صنعت که با هوش مصنوعی تقویت شده و نگاه ما به هوشمندی در همه‌ جا را ترویج می‌کند، توسعه و ارائه می‌دهیم و از توانایی‌های توسعه نرم‌افزار خود برای توسعه برنامه‌های بیت کوین استفاده می‌کنیم”. او تأکید کرد:

“ما بر این باوریم که ترکیب ساختار عملیاتی ما، استراتژی بیت کوین و تمرکز بر نوآوری فناوری، فرصتی منحصر به فرد برای خلق ارزش فراهم می‌کند.”

نظر شما درباره جمع‌آوری 190 هزار بیت کوین توسط Microstrategy و نامیدن خود به عنوان نخستین شرکت توسعه‌دهنده بیت کوین در جهان چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره میکرواستراتژی دارایی بیت کوین خود را به 190 هزار بیت کوین افزایش می‌دهد – این شرکت خود را “اولین شرکت توسعه بیت کوین در جهان” می‌نامد! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.