رئیس سابق بیت‌مکس پیش‌بینی می‌کند به دلیل کمک مالی بانکی و افزایش چاپ پول، ارزش بیت کوین به یک میلیون دلار برسد!

arthur-hayes-bitcoin-1-million
آنچه در این مقاله میخوانید

آرتور هیز (Arthur Hayes)، مدیرعامل سابق صرافی ارز دیجیتال بیتمکس (Bitmex)، پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت کوین شاهد افزایش قابل توجهی خواهد بود و با پیش‌بینی اقدامات نجات بانکی و چاپ پول قابل توجه توسط فدرال رزرو، به یک میلیون دلار خواهد رسید. هیز انتظار دارد که بانک نیویورک کامیونیتی بانکورپ (NYCB) پس از اینکه موودیز (Moody’s) رتبه اعتباری آن را به وضعیت ورشکستگی کاهش داد، ورشکست شود.

هیز انتظار دارد قیمت بیت کوین به یک میلیون دلار برسد

آرتور هیز (Arthur Hayes)، مدیرعامل سابق صرافی ارز دیجیتال بیتمکس (Bitmex)، در چندین پست در پلتفرم شبکه اجتماعی ایکس (X) در این هفته، ابراز امیدواری کرده است که ارزش بیت کوین به یک میلیون دلار خواهد رسید.

روز دوشنبه، هیز نمودار قیمت برای بانک مشکل‌دار نیویورک کامیونیتی بانکورپ (NYSE: NYCB) را به اشتراک گذاشت و نوشت: «به فروش زیرقیمت ادامه دهید!» او با اشاره به اظهارات اخیر جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو، که اعلام کرد اقتصاد و بانک‌های آمریکا «قوی تا بسیار قوی» هستند، خاطرنشان کرد که نیویورک کامیونیتی بانکورپ «خلاف این را می‌گوید.» او افزود:

“چه کسی درست می‌گوید، بازار یا بانک مرکزی؟ زمان و بهره مرکب دو چیزی هستند که حتی نئو کینزی‌ها هم نمی‌توانند آنها را نادیده بگیرند. نجات مالی در راه است، بیت کوین = یک میلیون دلار.”

hayes-banking

در پایان ماه ژانویه، هیز در رسانه اجتماعی ایکس (X) با اشاره به یک «ضرر غافلگیرکننده» در نیویورک کامیونیتی بانکورپ، ​​اعلام کرد که او انتظار دارد پاول و جنت یلن (Janet Yellen)، وزیر خزانه‌داری، به زودی شروع به «چاپ پول» کنند.

نگرانی‌ها در مورد بخش بانکی آمریکا و بانک نیویورک کامیونیتی (NYCB) افزایش یافت

هفته گذشته، ترس و وحشت بخش بانکی آمریکا را فرا گرفت چون NYCB گزارش داد که ضرر سه ماهه‌ای به میزان ۲۵۲ میلیون دلار داشته است، که نسبت به سود ۱۷۲ میلیون دلاری سالانه به طور چشمگیری کاهش یافته است. ضررهای وام بانک پنج برابر شده و به ۵۵۲ میلیون دلار رسیده، که نگرانی‌های مربوط به املاک تجاری را تقویت کرده است. پس از انتشار گزارش درآمد، سهام NYCB در پایان ماه ژانویه ۴۰ درصد سقوط کرد، که این مسئله شاخص بانک‌های منطقه‌ای آمریکا را نیز به دنبال خود پایین کشید.

در ادامه پست‌های خود در روز سه‌شنبه، هیز یک مقاله از بلومبرگ (Bloomberg) در مورد کاهش اعتبار نیویورک کامیونیتی بانکورپ توسط مودیز (Moody`s) به وضعیت ورشکستگی را به اشتراک گذاشت. یلن در جلسه استماع سنا روز پنجشنبه گفت که امیدوار است ضعف‌های املاک تجاری تبدیل به “یک خطر سیستماتیک برای سیستم بانکی” نشوند. با این حال، او خاطرنشان که “ممکن است بانک‌های کوچکتری تحت فشار این تحولات قرار گیرند.” جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، نیز این هفته گفت که برخی از بانک‌ها باید “بسته یا ادغام شوند.”

رئیس سابق بیتمکس در مورد NYCB، در X اظهار داشت:

“وای پسر … از فلاکت به ورشکستگی، آینده این است. و سپس چاپگر پول به صدا درمی‌آید. بیت کوین = ۱ میلیون دلار.”

به نظر شما آیا همان طور که آرتور هیز، مدیرعامل سابق بیتمکس، پیش‌بینی کرده، قیمت بیت کوین به ۱ میلیون دلار افزایش خواهد یافت؟

دیدگاه خود را درباره رئیس سابق بیت‌مکس پیش‌بینی می‌کند به دلیل کمک مالی بانکی و افزایش چاپ پول، ارزش بیت کوین به یک میلیون دلار برسد! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.