هشدار جدی رابرت کیوساکی: سقوط قریب‌الوقوع اقتصاد جهانی!!

هشدار-جدی-رابرت-کیوساکی
آنچه در این مقاله میخوانید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)،نویسنده کتاب “پدر پولدار، پدر بی پول” (Rich Dad Poor Dad)، نگرانی‌های خود را در مورد اقتصاد آمریکا تکرار کرده و پیش‌بینی کرده است که سرمایه‌گذاران در میان ورشکستگی‌های بانکی و یک بحران اقتصادی جهانی، دچار ضرر خواهند شد. او تاکید کرد: “من سال‌های زیادی هشدار داده‌ام، ‘طلا، نقره، بیت کوین بخرید.’ ما به دنبال کاهش تدریجی رشد اقتصادی برای مقابله با تورم نیستیم.”

رابرت کیوساکی کاهش رشد اقتصادی را پیش‌بینی نمی‌کند

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب “پدر پولدار، پدر فقیر”، بر هشدارهای اقتصادی خود تاکید کرده است. پدر پولدار پدر بی پول کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لِچِر (Sharon Lechter) نوشته شده است. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز (New York Times) قرار دارد. این کتاب به بیشتر از 51 زبان ترجمه شده و بیش از 32 میلیون نسخه از آن در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

این نویسنده معروف در روز چهارشنبه در پلتفرم اجتماعی X نوشت: “کمک مالی، کمک مالی، کمک مالی: در مدرسه پرواز نیروی دریایی آمریکا، دانشجویان خلبانی یاد می‌گیرند چگونه پرواز کنند و چگونه هواپیمای خود را ساقط کنند. زمانی که بانک‌ها ورشکسته و اقتصاد جهانی سقوط می‌کند، بازندگان مالی پول خود را از دست خواهند داد چون نمی‌دانند با پول خود چه کنند.” او تاکید کرد:

“من برای سال‌های زیادی هشدار داده‌ام، ‘طلا، نقره، بیت کوین بخرید.’ ما به دنبال کاهش تدریجی رشد اقتصادی برای مقابله با تورم نیستیم.”

کیوساکی افزود: “متاسفانه دنیای پول جعلی در حال سقوط است و طلا، نقره، و بیت کوین چترهای نجاتی برای فرود نرم شخصی شما هستند.” این نویسنده معروف بارها در مورد پایان ارزهای فیات، از جمله دلار آمریکا که آن را “پول جعلی” می‌خواند، هشدار داده است. در مقابل، او طلا و نقره را “پول خدا” و بیت کوین را “پول مردم” می‌نامد.

هفته گذشته، او پیش‌بینی کرد که بازارهای سهام و اوراق قرضه در آستانه سقوط هستند. او همچنین هشدار داده است که رهبران ما اقتصاد آمریکا را به سمت یک رکود اقتصادی و جنگ دیگری سوق خواهند داد. این نویسنده شهیر در دسامبر سال گذشته گفت که سقوط بعدی ممکن است به یک رکود اقتصادی تبدیل شود.

کیوساکی مدت‌ها است که علاوه بر طلا و نقره، سرمایه‌گذاری روی بیت کوین را نیز توصیه می‌کند. او اخیراً گفته است که بیت کوین (BTC) از سرقت سرمایه توسط فدرال رزرو، دولت بایدن و بانکداران وال استریت محافظت می‌کند. او باور دارد که ارزش این رمز ارز به زودی به 150,000 دلار خواهد رسید و به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند به هاوینگ بیت کوین که به زودی اتفاق می‌افتد، توجه کنند.

نظر شما در مورد هشدار اخیر رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر بی پول، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره هشدار جدی رابرت کیوساکی: سقوط قریب‌الوقوع اقتصاد جهانی!! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.