پیش بینی می‌شود قیمت بیت کوین امسال از 77,000 دلار فراتر رود!!

finders-bitcoin-predictions
آنچه در این مقاله میخوانید

یک گروه از کارشناسان که توسط پلتفرم مقایسه‌ای Finder مورد بررسی قرار گرفته‌اند، پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت بیت کوین تا پایان سال 2024 به بالای 77,000 دلار خواهد رسید. علاوه بر این، اکثریت این کارشناسان بر این باورند که اکنون زمان مناسبی خرید ارز دیجیتال با قیمت فعلی است.

کارشناسان Finder پیش‌بینی‌های خود در مورد قیمت بیت کوین را به اشتراک گذاشتند

Finder، یک پلتفرم مقایسه‌ای مستقل و ارائه‌دهنده‌ی خدمات اطلاعاتی، پیش‌بینی‌های قیمتی خود برای بیت کوین در سال 2024 را به‌روزرسانی کرده است. این شرکت توضیح داد: “Finder هر سه ماه یک بار پیش‌بینی‌های قیمتی کارشناسان را تحلیل می‌کند. آخرین نظرسنجی ما در ژانویه 2024 انجام شد که در آن گروهی متشکل از 40 تن از متخصصان صنعت کریپتو نظرات خود را در مورد عملکرد بیت کوین تا سال 2030 به اشتراک گذاشتند.” در ادامه، افزود:

“بر اساس میانگین پیش‌بینی‌های کارشناسان Finder، انتظار می‌رود قیمت بیت کوین تا پایان سال 2024 به 77,423 دلار آمریکا برسد.”

این شرکت فاش کرد: “کارشناسان نسبتاً خوش‌بین ما عقیده دارند که بیت کوین در سال 2024 با قیمتی بسیار بیشتر از شش رقمی معامله خواهد شد، در حالی که کارشناسان نسبتاً بدبین ما پیش‌بینی می‌کنند که تا پایان سال، پایین‌تر از قیمت فعلی آن (حدود 40,000 دلار آمریکا در زمان نوشتن این خبر) معامله خواهد شد.”

کارشناسان همچنین پیش‌بینی‌های قیمتی بلندمدت خود برای بیت کوین را به اشتراک گذاشتند و اعلام کردند:

“کارشناسان ما همچنین پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت کوین تا سال 2025 به 122,688 دلار آمریکا و تا سال 2030 به 366,935 دلار آمریکا خواهد رسید.”

Finder خاطرنشان کرده است: “آن‌ها در نظرسنجی اخیر ما از اکتبر 2023 و در نظرسنجی ما از همین زمان در سال گذشته، خوش‌بین‌تر بودند. در هیچ یک از نظرسنجی‌های ما در اکتبر 2023 و ژانویه 2023، کارشناسان ما فکر نمی‌کردند که قیمت بیت کوین به 100,000 دلار آمریکا تا سال 2025 یا 300,000 دلار آمریکا تا سال 2030 برسد. در زمان نوشتن این خبر، بیت کوین (BTC)  با قیمت 45,477.80 دلار معامله می‌شود.

در مورد این که آیا اکنون زمان خرید، نگهداری، یا فروش بیت کوین است، Finder گفت: “اکثریت کارشناسان ما عقیده دارند که اکنون زمان خوبی برای خریدبیت کوین است. به طور دقیق، 57.5 درصد از آنها فکر می‌کنند که اکنون زمان مناسبی خرید ارز دیجیتال با قیمت فعلی است، در حالی که 37.5 درصد معتقدند که اکنون زمان خوبی برای نگهداری دارایی است. تنها 5 درصد از آنها فکر می‌کنند که زمان فروش است.”

این گروه شامل مدیر نوآوری اوکیکس (Okx)، مدیرعامل اف‌وی بانک (FV Bank)، یک استاد ارشد در دانشگاه برایتون (University of Brighton)، مدیرعامل بیتگت (Bitget)، یکی از ‌بنیان‌گذاران ارز دیجیتال دسیمال (Decimal Digital Currency)، یکی از ‌بنیان‌گذاران پروتکل اوریجین (Origin Protocol)، تحلیلگر ارشد در تحقیقات کی33 (K33 Research)، سرپرست محصول در سویفتکس (Swyftx)، مدیر فناوری کومودو (Komodo)، یک استاد ارشد در دانشگاه کانبرا (University of Canberra)، بنیان‌گذار اومنیا مارکتس (Omnia Markets)، معاون ارشد فناوری در واندرفی تکنولوژیز (Wonderfi Technologies)، تحلیلگر ارشد در فارکس‌تریدرز.کام (Forextraders.com)، یک استادیار در دانشگاه ناتینگهام ترنت (Nottingham Trent University)، مدیرعامل شرکت رسانه‌ای لونا (Luna Media Corporation)، مدیر مالی بوستون تریدینگ (Boston Trading)، تحلیلگر بازار ایتورو (Etoro) و مدیرعامل یونوکوین (Unocoin) بود.

آیا فکر می‌کنید قیمت بیت کوین امسال از 77 هزار دلار فراتر خواهد رفت؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره پیش بینی می‌شود قیمت بیت کوین امسال از 77,000 دلار فراتر رود!! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.