اداره خدمات برق تگزاس به دنبال جذب استخراج‌کنندگان بی‌نام رمزارزها با قراردادهای پنج ساله

اداره-خدمات-برق-تگزاس-به-دنبال-جذب-استخراج‌کنندگان-بی‌نام
آنچه در این مقاله میخوانید

در گزارش جدیدی، دنتون مونیسیپال الکتریک (DME)، ارائه‌دهنده غیرانتفاعی و جامعه-محور خدمات برق در تگزاس، توجه چندین شرکت استخراج ارز دیجیتال را که به دنبال برقراری عملیات‌های خود هستند، جلب کرده است. این شرکت‌ها به دنبال انعقاد توافق‌نامه‌ای پنج ساله برای تامین برق مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های استخراج خود هستند.

دنتون مونیسیپال الکتریک تگزاس در گفتگو با استخراج‌کنندگان ناشناخته رمز ارز

در 16 فوریه (27 بهمن)، دنتون رکورد کرونیکل (Denton Record Chronicle) گزارش داد که تعدادی از عملیات‌های استخراج نامشخص به دنبال شراکت با دنتون مونیسیپال الکتریک (Denton Municipal Electric) هستند. هرچند هویت این شرکت‌ها هنوز فاش نشده است، دنتون مونیسیپال الکتریک تایید کرده است که بحث‌ها در مورد اجاره‌ها از یک سال پیش ادامه داشته است. کریستین مک‌فیت (Christian McPhate)، خبرنگار کرونیکل، همچنین در مورد گزینه اجاره پنج ساله گزارش داده و اعلام کرده است که استوارت بیردسای (Stuart Birdseye)، سخنگوی DME، قادر به ارائه نام‌های استخراج‌کنندگان مشتاق نبوده است.

این ورودی‌های بالقوه پا جای پای کور ساینتیفیک (Core Scientific) خواهند گذاشت که قبلاً با DME قراردادی را برای راه‌اندازی یک تاسیسات استخراج در دنتون، تگزاس، امضا کرده است. DME که از سال 1905 فعالیت می‌کند، یک ابزار غیرانتفاعی است که برق را به 64,000 مشتری با استفاده کامل از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کند. بر اساس سندی که توسط مک‌فیت از کارکنان DME به دست آمده است، این پیشنهاد شامل ایجاد یک “مرکز داده مدولار” قابل پشتیبانی تا 20 مگاوات (MW) است.

این گزارش نشان می‌دهد که دنتون از این معامله سود خواهد برد و درآمد تقریبی 4.8 میلیون دلار در طول مدت اجاره پیش‌بینی می‌کند. تگزاس با تعداد قابل توجهی از کسانی که این ایالت را برای فعالیت در زمینه استخراج بیت‌کوین خود انتخاب کرده‌اند، به منطقه‌ای مهم برای انجام عملیات استخراج ظهور کرده است. با این حال، برخی تفاوت‌ها در تعداد گزارش‌شده عملیات استخراج در تگزاس وجود دارد. اتاق بازرگانی بلاک چین تگزاس به وجود بیش از 30 مکان که حدود 2,400 مگاوات استخراج بیت‌کوین را انجام می‌دهند، اشاره کرده است.

دفتر حسابرس تگزاس حداقل 27 عملیات استخراج را شناسایی کرده است، که انتظار می‌رود این رقم بسیار بیشتر باشد. علاوه بر این، فاندری آمریکا (Foundry USA)، بزرگترین استخر استخراج جهانی، نشان داد که تگزاس تا پایان 2021، 8.43 درصد از نرخ هش آمریکا را به خود اختصاص داده است، رقمی که تا 27 ژوئیه 2023 (5 مرداد 1402) به 28.50 درصد افزایش یافته است.

نظر شما در مورد استخراج‌کنندگان ناشناخته‌ای که دنتون مونیسیپال الکتریک (DME) آنها را جلب می‌کند، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره اداره خدمات برق تگزاس به دنبال جذب استخراج‌کنندگان بی‌نام رمزارزها با قراردادهای پنج ساله بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.