رابرت کیوساکی انتظار دارد قیمت بیت کوین تا ژوئن امسال به 100 هزار دلار برسد!

robert-kiyosaki-100k-bitcoin
آنچه در این مقاله میخوانید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر بی پول»، انتظار دارد قیمت بیت‌کوین تا ژوئن امسال به 100,000 دلار برسد. این پیش‌بینی با پیش‌بینی‌های قبلی او در مورد افزایش قیمت بیت‌کوین و کاهش قیمت طلا همسو است. کیوساکی به تازگی سهم بیت‌کوین خود را در انتظار جهش قیمتی که با تایید اخیر صندوق‌های قابل‌معامله (ETF) بیت‌کوین و همچنین نزدیک شدن به هاوینگ بیت‌کوین تقویت شده، افزایش داده است.

پیش‌بینی رسیدن قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار توسط رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر»، با پیش‌بینی خوش‌بینانه دیگری در مورد قیمت بیت‌کوین بازگشته است. پدر پولدار پدر بی پول کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لِچِر (Sharon Lechter) نوشته شده است. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز (New York Times) قرار دارد. این کتاب به بیشتر از 51 زبان ترجمه شده و بیش از 32 میلیون نسخه از آن در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

این نویسنده معروف روز یکشنبه بعدازظهر در شبکه اجتماعی X نوشت که قیمت بیت کوین (BTC) تا ژوئن 2024 به 100,000 دلار خواهد رسید.

bitcoin-100k-june

هفته گذشته، او در X نوشت که انتظار دارد ارزش بیت‌کوین و نقره جهش کنند در حالی که قیمت طلا به زیر 1,200 دلار سقوط خواهد کرد. در زمان نگارش این خبر، بیت‌کوین با قیمت 51,798 دلار معامله می‌شود.

این نویسنده شهیر همچنین هشدارهایی در مورد اقتصاد آمریکا صادر کرده و بدون انتظار برای کاهش تدریجی رشد اقتصادی برای مقابله با تورم، احتمال فروپاشی آن را به فروپاشی امپراتوری روم تشبیه کرده است. او همچنین سقوط‌های فوری را در بازارهای سهام و اوراق قرضه پیش‌بینی کرده است. علاوه بر این، نگرانی‌هایی را مبنی بر این که سقوط بعدی ممکن است به یک رکود تبدیل شود، مطرح کرده است.

در هشدار جدیدی، این نویسنده از سرمایه‌گذاران خواست تا در پاسخ به افزایش بدهی دولت آمریکا، بیت کوین بخرند. او بعداً بر پتانسیل رمزارز تأکید کرد که می‌تواند “در برابر دزدی ثروت ما از طریق پول‌مان” محافظت کند. پس از تایید صندوق‌های قابل‌معامله (ETF) بیت‌کوین، او فاش کرد که سهم بیت‌کوین خود را افزایش داده است. او باور دارد که ارزش بیت کوین به زودی به 150 هزار دلار خواهد رسید و به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند که به هاوینگ (halving) پیش روی بیت‌کوین توجه کنند.

کیوساکی تنها کسی نیست که نسبت به هاوینگ (halving) بیت‌کوین خوش‌بین است. دیوید استریژوسکی (David Stryzewski)، نماینده مشاور سرمایه‌گذاری و مدیرعامل گروه برنامه‌ریزی سوند (Sound Planning Group)، هفته گذشته گفت که قیمت بیت‌کوین برای یک روند صعودی چشمگیر آماده است. یک گروه از کارشناسان در Finder، پورتال مقایسه‌ای، پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت بیت کوین امسال از 77,000 دلار فراتر خواهد رفت.

در همین حال، تیم دریپر (Tim Draper)، سرمایه‌گذار خطرپذیر، بر پیش‌بینی خود در مورد رسیدن قیمت بیت کوین به 250,000 دلار در سال جاری تاکید کرده است. رئیس تحقیقات Fundstrat گفته است که ارزش بیت‌کوین در مسیر رسیدن به 150 هزار دلار است و می‌تواند در مدت پنج سال به 500 هزار دلار برسد. شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری کتی وود (Cathie Wood)، Ark Invest، احتمال بیشتری برای افزایش قیمت بیت‌کوین تا 1.5 میلیون دلار در هر کوین در نظر می‌گیرد. استاندارد چارترد نیز گفته است که قیمت بیت کوین می‌تواند در سال 2025 به 200 هزار دلار برسد. مدیر اموال Bitwise انتظار دارد که بیت کوین  امسال از 80 هزار دلار فراتر رود در حالی که شرکت رقیب Vaneck گفته است: “احتمالاً با وقوع رویدادهای سیاسی و تغییرات قانونی پس از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، ارزش بیت‌کوین در سه ماهه چهارم سال 2024 به بالاترین حد خود خواهد رسید.”

آیا فکر می‌کنید همان طور که رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر»، گفته است، ارزش بیت‌کوین تا ژوئن امسال به 100 هزار دلار خواهد رسید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره رابرت کیوساکی انتظار دارد قیمت بیت کوین تا ژوئن امسال به 100 هزار دلار برسد! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.