گزارش روزانه قیمت فلزات پایه، 21 فوریه 2024

گزارش-روزانه-قیمت-فلزات-پایه-21-فوریه-2024
آنچه در این مقاله میخوانید

ارزش سهام آمریکا امروز پایین‌تر بود. داده‌های اقتصادی از بزرگترین اقتصاد جهان نشان داد که شاخص اقتصادی پیشرو (LEI) هیئت کنفرانس در ماه ژانویه به ‎۰.۴- درصد کاهش یافته است، در حالی که در ماه قبل به ۰.۱- درصد رسیده بود. این شاخص به گونه‌ای طراحی شده است تا با جمع‌آوری شاخص‌های اقتصادی مختلف که معمولاً قبل از تغییر در کل اقتصاد تغییر می‌کنند، فعالیت اقتصادی آینده را پیش‌بینی کند. کاهش در این شاخص، نشان‌دهنده این است که مؤلفه‌های این شاخص، نشانه‌هایی از احتمال ضعیف شدن شرایط اقتصادی در آینده را می‌دهند.

شاخص دلار به زیر ۱۰۴ افت کرد، در حالی که بازده اوراق قرضه ۱۰ ساله آمریکا به ۴.۲۵ درصد کاهش یافت.

فلزات پایه

فلزات پایه روز معاملاتی متفاوتی را تجربه کردند. بهای آلومینیوم روند نزولی خود را ادامه داد و به ۲,۱۹۳ دلار در هر تن سقوط کرد و نشان داد که احتمال رسیدن به پایین‌ترین سطح ۲,۱۵۰ دلار در هر تن در آینده نزدیک وجود دارد.

قیمت مس افزایش یافت و دوباره به سمت ۸,۵۰۰ دلار در هر تن رفت. بهای سرب عمدتاً بدون تغییر باقی ماند و در ۲,۰۴۴ دلار در هر تن باقی ماند، در حالی که قیمت قلع و روی به ترتیب به ۲۶,۴۲۱ دلار در هر تن و ۲,۳۸۲ دلار در هر تن کاهش یافت.

نفت و فلزات گرانبها

پایین آمدن ارزش دلار و کاهش بازده اوراق خزانه، قیمت‌های فلزات گرانبها را بالا برد. قیمت طلا به ۲,۰۳۰ دلار در هر اونس رسید، در حالی که قیمت نقره به ۲۳.۰۵ دلار در هر اونس افزایش یافت.

قیمت‌های نفت نوسان داشت و روز را با کاهش به پایان رساند، به طوری که قیمت نفت وست تگزاس اینتر مدیت (WTI) به ۷۸.۸ دلار در هر بشکه و برنت (Brent) به ۸۲.۴ دلار در هر بشکه رسید.

دیدگاه خود را درباره گزارش روزانه قیمت فلزات پایه، 21 فوریه 2024 بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.