مدیر عامل Coinbase: هر مؤسسه‌ای اکنون شروع به نگه داشتن رمزارز کرده است

coinbase-earnings
آنچه در این مقاله میخوانید

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیرعامل کوین‌بیس (Coinbase)، می‌گوید “اکنون هر نهادی شروع به نگهداری رمزارزها کرده است”، و تاکید می‌کند که “این دسته از دارایی به یک بخش استاندارد از هر سبد سرمایه متنوعی تبدیل خواهد شد.” علاوه بر این، این مدیر اجرایی خاطرنشان کرد که نهادها در نهایت از رمزارزها به روش‌های دیگری، مانند “نگهداری آن‌ها در ترازنامه‌شان، پرداخت به تامین‌کنندگان، [و] پرداخت حقوق و دستمزد”، استفاده خواهند کرد.

برایان آرمسترانگ چشم‌انداز خود در مورد رمزارزها را به اشتراک گذاشت

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌بیس، در گزارش مربوط به درآمدهای چهارمین سه ماهه در هفته گذشته، چشم‌انداز خود در مورد صنعت رمزارز و تأثیر مورد انتظار برای صرافی خود از صندوق‌های قابل معامله (ETF) اسپات بیت‌کوین نقدی را به اشتراک گذاشت.

آرمسترانگ توضیح داد: “ما همیشه گفته‌ایم که ETF‌ها برای کوین‌بیس موفقیتی دو سر برد خواهد بود، و ما شروع به دیدن این موضوع در پلتفرم خود کرده‌ایم،” و در ادامه، گفت:

“پس برای آماده شدن برای این راه‌اندازی، ما ۸ از ۱۱ مأموریت نگهداری اسپات بیت‌کوین از صادرکنندگان را به دست آوردیم، و در نتیجه، امروزه کوین‌بیس نگهداری حدود ۹۰ درصد از ۳۶ میلیارد دلار دارایی‌های ETF بیت‌کوین را بر عهده دارد.”

مدیر کوین‌بیس تأکید کرد: “این روند جریان‌های جدیدی از سرمایه را برای ورود به فضای رمزارز فراهم خواهد کرد که کوین‌بیس در اینجا نقش کلیدی ایفا می‌کند. ما، نه فقط از نگهداری، بلکه همچنین از معاملات و تأمین مالی درآمد کسب می‌کنیم.” او اظهار داشت: “ما هم اکنون با تقاضای زیادی مواجه هستیم چون بیت‌کوین اکنون دومین کالای بزرگ ETF در ایالات متحده است، که از نقره پیشی گرفته است.”

آرمسترانگ در ادامه گفت:

“پس در کل صنعت، ما بیش از ۴ میلیارد دلار جریان ورودی خالص به ETF‌های اسپات بیت‌کوین را دیده‌ایم. ETF‌های بیت‌کوین در حال شکستن رکوردها هستند.”

او جزئیات را به این صورت شرح داد: “زمانی که طلا در نوامبر ۲۰۰۴ راه‌اندازی شد، یک سال طول کشید تا به ۳ میلیارد دلار برسد. این ETF‌ها این کار را در چند هفته انجام دادند. پس این واقعاً یک شروع شگفت‌انگیز است.” مدیرعامل کوین‌بیس توضیح داد: “این واقعاً فقط آغاز است. ما اکنون شاهد برخی از این صادرکنندگان هستیم که به عنوان مثال، برای ETF‌های اتریوم، درخواست می‌کنند. ما به عنوان نگهداری‌کننده در پنج از هشت درخواست ETF اتریوم در نظر گرفته شده‌ایم.”

آرمسترانگ در توضیح «اولویت‌های اصلی» کوین‌بیس برای امسال، گفت: “اولویت اول ما افزایش درآمد خواهد بود، به ویژه رشد دو منبع درآمدی بزرگ ما، کارمزد معاملات و استیبل کوین‌ها … اولویت دوم ما ادامه دادن به ایجاد کاربرد در رمزارزها خواهد بود … در نهایت، ما به پیشبرد شفافیت قانونی برای این صنعت ادامه خواهیم داد.”

در پاسخ به نگرانی‌ها در مورد اوراق کردن، آرمسترانگ توضیح داد: “برای هر کسی که نگران اوراق کردن است، ETF‌ها برای صنعت مثبت بوده‌اند، که برای کوین‌بیس ارزشمند بوده است.” او اظهار داشت:

“آن چه حتی مهم‌تر است این است که اکنون هر نهادی شروع به نگهداری رمزارزها کرده است، این دسته از دارایی بخش استانداردی از هر سبد سرمایه متنوعی خواهد بود.”

آرمسترانگ افزود: “سیستم مالی به طور رسمی رمزارزها را پذیرفته است. این واقعا خوب است و کوین‌بیس در اینجا معتمدترین شریک است.” او تاکید کرد که تاکنون هیچ نوع اوراق کردن را ندیده است، و در ادامه، افزود: “ما شاهد افزایش مشارکت و جریان‌های ورودی خالص هم در بخش خرده‌فروشی و هم نهادی از ابتدای سه ماهه اول هستیم. پس به نظر من، ETF‌ها کاملا چیز مثبتی هستند.” مدیرعامل کوین‌بیس همچنین اظهار داشت:

“و هر چه نهادهای بیشتری پای خود را به دنیای رمزارزها بگذارند، چه از طریق ETF یا هر راه دیگری، بهتر است چون نهایتا آنها قصد دارند از آن به روش‌های دیگری استفاده کنند — نگهداری آن در ترازنامه‌های خود، پرداخت به تامین‌کنندگان، انجام حقوق و دستمزد”.

او نتیجه‌گیری کرد: “ما می‌خواهیم رمزارزها بیشتر و بیشتر از تولید ناخالص داخلی جهانی را به خود اختصاص دهند. ما باید این اتفاق را از طریق هر فرصتی که می‌توانیم، پیش ببریم. پس به نظر من،  ETF‌ها برای کسب و کار ما بسیار مثبت هستند.”

شما در مورد اظهارات برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌بیس، چه فکر می‌کنید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره مدیر عامل Coinbase: هر مؤسسه‌ای اکنون شروع به نگه داشتن رمزارز کرده است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.