رابرت کیوساکی می‌گوید اگر بیت کوین سقوط کند خوشحال می‌شود و بیشتر می‌خرد!!

robert-kiyosaki-BTC
آنچه در این مقاله میخوانید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر»، توضیح داده است که در صورت سقوط قیمت بیت کوین (Bitcoin) چه کاری انجام خواهد داد. این نویسنده مشهور مدتی است که علاوه بر طلا و نقره، سرمایه‌گذاری روی بیت کوین را نیز توصیه می‌کند و اخیراً پس از تایید صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل‌معامله اسپات بیت کوین (spot bitcoin exchange-traded funds (ETFs)) در ایالات متحده، موجودی بیت کوین خود را افزایش داده است.

رابرت کیوساکی: “فروش” کلمه 4 حرفی مورد علاقه من است

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر بی پول»، توضیح داده است که اگر بیت کوین (Bitcoin) سقوط کند، چه کاری انجام خواهد داد. پدر پولدار پدر بی پول کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لِچِر (Sharon Lechter) نوشته شده است. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز (New York Times) قرار دارد. این کتاب به بیشتر از 51 زبان ترجمه شده و بیش از 32 میلیون نسخه از آن در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

این نویسنده مشهور روز جمعه در پلتفرم رسانه اجتماعی X به اشتراک گذاشت: “از من اغلب پرسیده می‌شود: ‘اگر بیت کوین سقوط کند چه می‌شود؟’ پاسخ من برای بیت کوین، طلا یا نقره یکسان است.” او توضیح داد:

“پاسخ من این است که ‘خوشحال می‌شوم و پس از این که سقوط متوقف شود، بیشتر خریداری می‌کنم.’ تمام سقوط‌های بازار، دارایی‌هایی هستند که در حال [فروش] هستند و فروش کلمه چهار حرفی مورد علاقه من است.”

کیوساکی در مواقع متعددی در مورد خرید در زمان کاهش قیمت‌ها صحبت کرده است. در جولای 2022، او گفت قیمت دارایی‌ها در حال سقوط است و او نقدینگی نگه داشته است تا از کاهش‌های احتمالی قیمت بیت کوین بهره‌برداری کند. او با تاکید بر این که کلمه چهار حرفی مورد علاقه‌اش فروش است، اظهار داشت: “از بزرگترین فروش روی زمین جا نمانید.”

با وجود توضیح در مورد اقداماتش در صورت سقوط قیمت بیت کوین، این نویسنده معروف همچنان نسبت به آینده قیمت بیت کوین (BTC) خوشبین است. این هفته، او گفت که ارزش بیت کوین تا ژوئن امسال به 100,000 دلار خواهد رسید. این اظهارات پس از آن بیان شد که او گفت قیمت بیت کوین به سمت 150,000 دلار پیش می‌رود. او اخیراً به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که به هاوینگ آتی بیت کوین در ماه آوریل توجه داشته باشند.

پس از تایید صندوق‌های سرمایه‌گذاری معاملاتی (ETF) اسپات بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در ماه ژانویه، کیوساکی فاش کرد که موجودی بیت کوین خود را افزایش داده است. او ماه گذشته گفت: “امروز پنج بیت کوین دیگر خریدم.”

نظر شما در مورد این که رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر»، می‌گوید اگر بیت کوین سقوط کند، خوشحال خواهد شد تا بتواند آن را ارزان‌تر بخرد، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره رابرت کیوساکی می‌گوید اگر بیت کوین سقوط کند خوشحال می‌شود و بیشتر می‌خرد!! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.