بانک مرکزی اروپا با مشکلات بزرگتری نسبت به فدرال رزرو مواجه است

بانک مرکزی اروپا با مشکلات بزرگتری نسبت به فدرال رزرو مواجه است
آنچه در این مقاله میخوانید

به گفته یانیس استورنارس، عضو شورای حکام، بانک مرکزی اروپا با چالش‌های سخت‌تری نسبت به فدرال رزرو آمریکا مواجه است.

رئیس بانک مرکزی یونان روز دوشنبه با اشاره به پراکندگی سیستم بانکی منطقه یورو و میراث بحران بدهی حاکمیتی منطقه گفت: بانک مرکزی اروپا باید با مشکلات دشوارتری نسبت به فدرال رزرو مقابله کند.

او با عطف به سیاست پولی، مجدداً تأکید کرد که طرفدار گام‌های کوچک ۲۵ واحدی است و بانک مرکزی اروپا باید در ژوئن شروع به این کار کند.

اکثر مقامات بانک مرکزی اروپا در ماه ژوئن به عنوان نقطه شروعی برای شروع بازگشایی دوره تاریخی انقباض پولی خود اشاره می‌کنند. در حالی که اقلیت، خواهان شروع سریع‌تر تسهیلات هستند، همکاران محتاط‌تر آنها ترجیح می‌دهند منتظر اطلاعات مهم دستمزد در ماه‌های آینده باشند.

استورنارس در لیورپول بریتانیا گفت: پیشرفت قابل توجهی در کاهش تورم در منطقه یورو صورت گرفته است. این پیشرفت بدون رکود اقتصادی یا بی‌ثباتی مالی به دست آمده است که یک فرود نرم را پیشنهاد می‌کند.

دیدگاه خود را درباره بانک مرکزی اروپا با مشکلات بزرگتری نسبت به فدرال رزرو مواجه است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.