ارسال خانه به خانه کالا از چین به امارات

ارسال-خانه-به-خانه-کالا-از-چین-به-امارات
آنچه در این مقاله میخوانید

در حمل و نقل کالا از چین به امارات متحده عربی، همه به دنبال راحت‌ترین و آسان‌ترین روش برای حمل بار خود هستند. حمل و نقل خانه به خانه ممکن است از طریق هوایی یا دریایی صورت گیرد. در این مقاله، ما توضیح خواهیم داد چرا باید این روش خانه به خانه را انتخاب کنیم، که به خاطر راحتی و امنیت آن شناخته شده است.

روش خانه به خانه ما را در فرایند ترخیص کالا در امارات متحده عربی دخیل نمی‌کند و به دو دلیل سودآور است:

  1. دارای نرخ ثابت و مقرون به صرفه است
  2. و به دلیل اینکه کالاها به این شکل جمع‌آوری می‌شوند، هیچ هزینه اضافی وجود ندارد.

این مقاله اطلاعات جامعی در مورد روش‌های مختلف موجود در حمل و نقل خانه به خانه از چین به امارات متحده عربی ارائه می‌دهد. ما هزینه‌های این روش و نحوه یافتن شرکت خانه به خانه را به شما ارائه خواهیم داد.

سرویس حمل و نقل خانه به خانه چیست؟

روش حمل و نقل خانه به خانه یک سرویس رایج و محبوب در حمل و نقل، به ویژه حمل و نقل از چین به امارات متحده عربی است، که در آن شرکت حمل و نقل خانه به خانه کالاها را از محل فروشنده شما در چین یا انبار شما جمع‌آوری کرده و آن‌ها را به بندر دریایی منتقل می‌کند یا از طریق هوایی یا دریایی از چین به بندر مقصد در امارات متحده عربی حمل می‌شود و سپس به محل استقرار شما در امارات تحویل داده می‌شود.

نمایندگان حمل و نقل همه کارهای مربوط به کالاها و ترخیص گمرکی در مبدأ و مقصد را انجام می‌دهند، بنابراین شما نیازی به نگرانی در این باره نخواهید داشت. شما کالاهای خود را در مکانی که مشخص کرده‌اید، در زمان ترانزیت معینی، و با هزینه‌ای مقرون به صرفه دریافت خواهید کرد.

مزایای حمل و نقل خانه به خانه از چین به امارات متحده عربی

پس از آشنایی با روش حمل و نقل خانه به خانه، می‌خواهیم مزایای آن را بدانیم. این روش مزایای بسیاری، مانند صرفه‌جویی در زمان، نسبت به سایر روش‌ها دارد. در اینجا، به فهرستی از مزایای حمل و نقل خانه به خانه از چین به امارات متحده عربی اشاره می‌کنیم:

  • امنیت: این روش امن است چون شما کل فرآیند حمل و نقل را به دست یک عامل حمل و نقل خانه به خانه می‌سپارید، که ضمانت‌های بهتری ارائه می‌دهد، و برخی از شرکت‌هایی که سرویس خانه به خانه ارائه می‌دهند، کالاهای شما را بیمه نیز می‌کنند.
  • اقتصادی: این روش به دلیل داشتن نرخ ثابت و جمع‌آوری بار شما اقتصادی است. هزینه‌های بسیار کم گمرکی در نرخ ثابت شما محاسبه می‌شود و دیگر نیازی به نگرانی در مورد هزینه‌های انتقال از درب تا بندر چین و از بندر مقصد تا بندر امارات نیست.
  • صرفه‌جویی در زمان: حمل و نقل خانه به خانه از چین به امارات متحده عربی در زمان صرفه‌جویی می‌کند چون نیاز به حمل و نقل یا نگهداری بیشتر در بنادر یا فرودگاه‌ها را از بین می‌برد.
  • تسهیل ترخیص گمرکی: عامل حمل و نقل خانه به خانه باید مسئول کل فرایند محموله کالاها، از جمله ترخیص گمرکی، هنگام حمل از چین به امارات متحده عربی باشد.
  • مشکلات کمتر: به دلیل مزایای زیاد این روش در حمل بار از چین به امارات، شما با مشکلات کمتری مواجه خواهید شد و حتی می‌توانید حمل و نقل خود را بدون هیچ مشکلی انجام دهید چون در این روش، تمام اسناد مورد نیاز توسط عامل حمل و نقل تکمیل می‌شود و شما با مشکلات هزینه‌های اضافی، ماندن کالاها در گمرک یا گم شدن کالاها مواجه نخواهید شد.
  • سرویس چندکاره: این سرویس به عنوان یک سرویس چندکاره شناخته می‌شود چون شامل جمع‌آوری بار در چین، تکمیل تمام اسناد و مدارک گمرکی، حمل کالا و سپس تحویل به محل مورد نظر در امارات متحده عربی است.

ما پیشنهاد می‌کنیم که کسب و کارهای جدید و تجار کم تجربه در امارات و چین، و همچنین افرادی که دانش و تجربه کافی در زمینه حمل و نقل و ترخیص گمرکی ندارند، از خدمات حمل و نقل خانه به خانه از چین به امارات استفاده کنند.

هزینه‌های موجود در سرویس حمل و نقل خانه به خانه چیست؟

هزینه حمل و نقل خانه به خانه، به ویژه از چین به امارات متحده عربی، هزینه کلی است که شامل تمام هزینه‌های مربوط به یک محموله کامل از مبدأ شما در چین، که می‌تواند انبار یا درب مغازه فروشنده شما باشد، تا محل و مقصد نهایی شما در امارات متحده عربی است و شامل تمام هزینه‌های گمرکی و اضافی در چین و امارات متحده عربی می‌شود.

این هزینه‌ها که به عنوان نرخ عمومی توسط عامل حمل و نقل گنجانده شده‌اند، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند و شامل موارد زیر هستند:

●هزینه‌های حمل و نقل از محل کارخانه یا فروشنده تا بندر در چین

●هزینه محلی

●هزینه‌های مربوط به باربری

●هزینه‌های گمرکی (مالیات و عوارض)

●هزینه‌های اضافی

●هزینه حمل و نقل از بندر تا محل شما در امارات متحده عربی

هزینه تحویل پس از پرداخت حقوق گمرکی (DDP) هوایی و دریایی از چین به امارات متحده عربی

دو روش برای ارائه حمل و نقل خانه به خانه از چین به امارات متحده عربی وجود دارد: از طریق هوایی و دریایی.

هزینه هر دو شامل تمام هزینه‌های این سرویس است که پیشتر ذکر شد، تفاوت هزینه بین این دو به دلیل تفاوت در نوع حمل و نقل است.

هزینه تحویل پس از پرداخت حقوق گمرکی (DDP) هوایی بیشتر از هزینه DDP دریایی است چون حمل و نقل هوایی به طور کلی گران‌تر از حمل و نقل دریایی است و برای مقادیر کم کالا، زمان محدود، و نیاز به امنیت بالای کالا مناسب است.

●هزینه DDP هوایی: شامل هزینه‌های حمل و نقل هوایی، هزینه‌های گمرکی، هزینه‌های حمل و نقل (محل فروشنده در چین تا فرودگاه در چین، و فرودگاه در امارات تا محل خریدار در امارات) و هزینه‌های اضافی است.

●هزینه DDP دریایی: شامل هزینه‌های حمل و نقل دریایی، هزینه‌های گمرکی، هزینه‌های حمل و نقل (محل فروشنده در چین تا بندر در چین، و بندر در امارات تا محل خریدار در امارات) و هزینه‌های اضافی است.

safe-Door-to-Door-agent

چگونه یک عامل حمل و نقل خانه به خانه مطمئن در چین پیدا کنیم؟

بهترین راه برای یافتن یک عامل حمل و نقل خانه به خانه خوب در چین که تجربه حمل و نقل از چین به امارات متحده عربی را دارد، جستجو در گوگل، صحبت با تیم آنها و مقایسه شرکت‌های برتر در این زمینه است. بر اساس تجربیات ما، شرکت‌هایی که تیم پشتیبانی قوی و دائمی دارند و دارای دفاتر و انبارهایی در چین و امارات متحده عربی هستند، بهترین عملکرد حمل و نقل را به ویژه برای حمل و نقل خانه به خانه از چین به امارات متحده عربی، ارائه می‌دهند، مانند عامل Hipofly در چین که سرویس DDP هوایی برای محموله‌های کوچک و DDP دریایی برای حجم بزرگ محموله‌ها ارائه می‌دهد.

بیشتر شرکت‌های برتر در این زمینه این سرویس محبوب را ارائه می‌دهند و نرخ‌های خوبی با ضمانت محصول به شما ارائه می‌کنند. ما برای راحتی شما، این عوامل برتر در چین را در زیر فهرست کرده‌ایم:

●Hipofly

●DDPCH

●SINO

●Basenton

●Deefreight

●Dfhfreight

●CNXtrans

سخن پایانی

بنابراین، شما باید بدانید که با انتخاب روش حمل و نقل خانه به خانه از چین به امارات متحده عربی و کار با یک عامل حمل و نقل بین‌المللی که در حمل و نقل DDP فعالیت می‌کند، از مزایای بسیاری در زمینه حمل و نقل، از جمله سطح بالاتری از راحتی، و کمک به صرفه‌جویی در زمان و هزینه، بهره‌مند خواهید شد، چون شما کلیه وظایف را به عامل حمل و نقل خانه به خانه واگذار می‌کنید و به دلیل ویژگی‌های سرویس، مانند اجتناب از بسیاری از مدارک و ترخیص ساده، از پرداخت هزینه‌های اضافی اجتناب می‌کنید.

بسته به ویژگی‌های کالاهای شما، حمل و نقل خانه به خانه از چین به امارات متحده عربی می‌تواند از طریق دریا یا هوا انجام شود و اکثر تجار دبی این روش را برای واردات ترجیح می‌دهند. برای یافتن یک عامل حمل و نقل در این زمینه، می‌توانید با جستجو، تحقیق و پیروی از توصیه‌های ما در این مقاله که برای شما ذکر شده، تجربه خوبی داشته باشید.

دیدگاه خود را درباره ارسال خانه به خانه کالا از چین به امارات بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.