تیم دراپر انتظار دارد بیت کوین السالوادور را به یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان تبدیل کند!

تیم-دراپر-انتظار-دارد-بیت-کوین-السالوادور-را-به-یکی-از-ثروتمندترین-کشورهای-جهان-تبدیل-کند-!
آنچه در این مقاله میخوانید

تیم دراپر (Tim Draper)، سرمایه‌گذار مخاطره‌پذیر که به خاطر پیش‌بینی‌های خود درباره قیمت بیت کوین معروف است، چشم‌انداز السالوادور در پذیرش این فناوری جدید را ستوده و درباره مزایای این تصمیم برای مردم آن صحبت کرده است. بر اساس گفته‌های دراپر، بیت کوین السالوادور را در طی 30 یا 40 سال آینده به یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان تبدیل خواهد کرد.

تمجید تیم دراپر (Tim Draper)، سرمایه‌گذار مخاطره‌پذیر، از پیوستن السالوادور به بیت کوین

سرمایه‌گذاران مخاطره‌پذیر و تحلیلگران مالی شروع به قدردانی از دیدگاه کسانی کرده‌اند که در مراحل اولیه در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند. تیم دراپر، سرمایه‌گذار و بنیان‌گذار چندین سازمان سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر، اخیراً درباره تصمیماتی که السالوادور را به پذیرش بیت کوین به عنوان یک ارز قانونی تشویق کرده و پیامدهای آن برای آینده این کشور نظرات خود را ابراز کرده است.

در پادکست Web3 Deep Dive که به میزبانی ریچل ولفسون (Rachel Wolfson)، خبرنگار رمزارز، اجرا می‌شود، دراپر اظهار داشت که بیت کوین به السالوادور کمک می‌کند تا رشد کرده و به یک ملت بهتر تبدیل شود و آینده کشور را در سال‌های آینده تعیین خواهد کرد.

دراپر تاکید کرد:

“آنها شاید طی ۳۰ یا ۴۰ سال از فقیرترین و پرجُرم‌ترین کشور به شاید یکی از ثروتمندترین و نوآورانه‌ترین کشورهای جهان در همان دوره زمانی تبدیل شوند، فقط به این دلیل که بیت کوین را پذیرفتند.”

دراپر همچنین اظهار داشت که خرید بیت کوین توسط نایب بوکله (Nayib Bukele)، رئیس‌جمهور السالوادور، به این کشور امکان خواهد داد تا بدهی خود به صندوق بین‌المللی پول (IMF) را پرداخت کند و “دیگر هرگز با آن‌ها صحبت نکند”. دراپر پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا امسال به ۲۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید و تأکید کرده است که در آینده شاهد یک حرکت ناگهانی در بانک‌ها خواهیم بود و مردم دیگر دلار نخواهند خواست.

بوکله عامل اصلی پذیرش بیت کوین توسط ملت بوده است. او و حزب حاکم “نویداد ایدیاس” (Nuevas Ideas)، نیروی سیاسی بودند که مسئولیت تصویب قانون موسوم به قانون بیت کوین در السالوادور را بیش از دو سال پیش به عهده گرفتند. با این حال، صندوق بین‌المللی پول این تصمیم السالوادور را مورد انتقاد قرار داده و خواستار لغو آن شده است، چون این نهاد خطراتی را در این سیاست یافته است.

نظر شما درباره نظرات تیم دراپر در مورد سیاست‌های السالوادور در مورد بیت کوین چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تیم دراپر انتظار دارد بیت کوین السالوادور را به یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان تبدیل کند! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.