“گرگ تمام خیابان‌ها” انتظار دارد زمانی که DOGE به بالاترین حد خود برسد، ترس اصلی از جا ماندن در بازار رمز ارزها بازگردد

wolf-of-all-streets-doge-bull-market
آنچه در این مقاله میخوانید

اسکات ملکر (Scott Melker) که به عنوان “گرگ تمام خیابان‌ها” نیز شناخته می‌شود، نظریه‌ای در مورد احتمال بازگشت ترس از دست دادن فرصت (FOMO) در بازار رمز ارزها ارائه داده است. او اظهار داشت که به نظر می‌رسد مردم فراموش کرده‌اند که هیجان اصلی در آخرین بازار گاوی از طریق کوین‌های سگی، مانند دوج‌ کوین (Dogecoin)، و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFTs) به وجود آمد.

تر از دست دادن فرصت، دوج کوین و بازار رمز ارزها

اسکات ملکر (Scott Melker) که به عنوان “گرگ تمام خیابان‌ها” نیز شناخته می‌شود، در پلتفرم اجتماعی X در روز سه‌شنبه، نظریه جدیدی در مورد بازگشت ترس از دست دادن فرصت (FOMO) در بازار رمز ارزها و رسیدن ارز دیجیتال دوج‌ کوین (DOGE) به بالاترین سطح قیمت تاریخی خود به اشتراک گذاشت.

ملکر یک تریدر، سرمایه‌گذار، نویسنده و مجری پادکست Wolf of All Streets است. او در سال 2020 جایزه شخص تأثیرگذار سال بایننس در آمریکای شمالی را به دست آورد. در توضیح نظریه ترس از دست دادن فرصت اصلی خود، او بیان کرد:

“ترس از دست دادن فرصت اصلی (FOMO) زمانی به بازار رمز ارزها بازخواهد گشت که دوج ‌کوین به بالاترین سطح قیمت تاریخی خود برسد.”

او در ادامه گفت: “بیت ‌کوین به بالاترین سطح قیمت تاریخی خود رسیده است و به نظر می‌رسد علاقه اصلی چندانی وجود ندارد. از نظر تجربی، من تماس‌هایی از دوستان قدیمی و خانواده‌ام نمی‌گیرم که بپرسند آیا باید بیت‌ کوین خریداری کنند.”

میزبان “گرگ تمام خیابان‌ها” ادامه داد:

“به نظر می‌رسد مردم فراموش کرده‌اند که هیجان اصلی در چرخه گذشته از طریق دوج کوین‌ها و NFTها آمد. لیست‌های انتظار سه ماهه‌ای در صرافی‌ها تنها برای ثبت نام و خرید دوج ‌کوین وجود داشت.”

او اظهار داشت: “این همان افرادی هستند که منتظر بازگشت سرمایه‌شان هستند تا دوباره در مورد این بازار هیجان زده شوند، چه ما دوست داشته باشیم یا نه (من دوست ندارم).”

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با ملکر موافق بودند، در حالی که برخی دیگر نظریات دیگر خود را ارائه دادند یا بر اساس تجربیات خود با او مخالفت کردند.

یکی نوشت: “این منطقی به نظر می‌رسد. با این حال، فکر می‌کنم این دفعه، افرادی که دوج را در رابینهود (Robinhood) و کوین‌بیس (Coinbase) خریداری کردند، سعی می‌کنند دوباره وارد شوند، و آن‌ها ابتدا با دوج و شیبا اینو (Shiba Inu) این کار را انجام خواهند داد. تا زمانی که با هیجان متوجه شوند بازیکنان اکنون متفاوت هستند. سپس، به سمت بونک‌ها (Bonks)، WIFها و پپ‌های (Pepes) این چرخه خواهند رفت.” دیگری توضیح داد: “یا این فقط یک بازار گاوی بزرگ خواهد بود و شما تماس‌هایی را در مورد بیت ‌کوین با قیمت ۲۵۰،۰۰۰ دلار دریافت خواهید کرد.”

هفته گذشته، ملکر پیش‌بینی خود را مبنی بر این که ما “در آغاز یک روند صعودی بزرگ برای بیت‌کوین و به طور کلی بازار رمز ارزها هستیم” به اشتراک گذاشت. او همچنین هشدار داد: “احتمالا شاهد یک حباب عظیم خواهیم بود و کوین‌هایی که ارزش بنیادی ندارند نیز قبل از این که به طور حتمی از بین بروند، به شدت افزایش قیمت خواهند یافت.”

نظر شما درباره نظریه اسکات ملکر در مورد ترس از دست دادن فرصت رمزارزها، بازار گاوی، دوج‌ کوین و بیت ‌کوین چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره “گرگ تمام خیابان‌ها” انتظار دارد زمانی که DOGE به بالاترین حد خود برسد، ترس اصلی از جا ماندن در بازار رمز ارزها بازگردد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.