سیگنال فدرال رزرو در تاخیر کاهش نرخ بهره

تعدیل اشتغال ایالات متحده همراه با رشد دستمزدها
آنچه در این مقاله میخوانید

مقامات فدرال رزرو آماده هستند تا نرخ بهره را برای ششمین جلسه متوالی ثابت نگه دارند و پس از تورم بالاتر از حد انتظار، هیچ برنامه‌ای برای کاهش در آینده نزدیک اعلام نکنند.

کمیته بازار آزاد فدرال در پایان نشست سیاست دو روزه خود در روز چهارشنبه، محدوده هدف را برای نرخ معیار خود بین 5.25٪ تا 5.5٪ بالاترین سطح دو دهه اخیر برای اولین بار در جولای نگه می‌دارد. تصمیم نرخ و احتمالاً اطلاعیه‌ای در مورد سرعت برنامه کاهش ترازنامه آن، در ساعت 2 بعد از ظهر منتشر می‌شود. در واشنگتن رئیس جروم پاول 30 دقیقه بعد یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد.

سیاست‌گذاران تمایلی به کاهش هزینه‌های استقراض ندارند تا زمانی که مطمئن شوند تورم به 2 درصد نزدیک می‌شود، نرخی که آنها برای یک اقتصاد سالم مناسب می‌دانند. در حالی که آنها سه کاهش نرخ بهره را در سال 2024 در ماه مارس انجام داده بودند، پاول احتمالاً نشان می‌دهد که این برنامه‌ها متوقف شده و به بهبود تورم بستگی دارد.

لحن بیانیه سیاستی پس از نشست و کنفرانس مطبوعاتی احتمالاً توسط پاول در سخنرانی 16 آوریل نشان داده شد، که در آن رئیس فدرال رزرو گفت که نرخ بهره می‌تواند برای مدت طولانی‌تری بالاتر باشد و بانک مرکزی سیاست‌های محدودکننده را تا زمانی که لازم باشد حفظ خواهد کرد.

 

دیدگاه خود را درباره سیگنال فدرال رزرو در تاخیر کاهش نرخ بهره بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.