استخراج‌کنندگان بیت‌ کوین با وجود کاهش ارزش هش، دومین درآمد بالای ماهانه را در ماه آوریل ثبت کردند!

Bitcoin-Miners-Log-Second-Highest-Monthly-Revenue
آنچه در این مقاله میخوانید

در ماه آوریل، استخراج‌کنندگان بیت ‌کوین پس از کسب درآمد بی‌سابقه در ماه مارس، دومین درآمد بالای ماهانه سال گذشته را به دست آوردند. در مجموع، آنها 1.79 میلیارد دلار جمع‌آوری کردند که با وجودی که 220 میلیون دلار کمتر از ماه قبل است، اما همچنان از درآمد به دست آمده در دسامبر سال 2023 که مجموعاً 1.56 میلیارد دلار بود، فراتر رفت.

ماینرهای بیت کوین در ماه گذشته درآمد بالایی ثبت کردند

در 1 می 2024 (12 اردبهشت)، نرخ هش بیت کوین به طور قابل توجهی به 44.97 دلار در هر پتاهاش کاهش یافت، که یک کاهش شدید نسبت به 50 دلار در دو روز قبل محسوب می‌شود. نرخ هش نشان دهنده درآمد روزانه مورد انتظار از 1 پتاهاش در ثانیه (PH/s) قدرت ماینینگ است. علیرغم کاهش نرخ هش، درآمد به دست آمده در ماه آوریل همچنان بالا باقی ماند و دومین درآمد در 12 ماه گذشته بود.

bitcoin-miners-revenue

داده‌های معیارهای رمزنگاری theblock.co نشان می‌دهد که در ماه آوریل، ماینرها 1.79 میلیارد دلار از پاداش‌های بلاک به دست آورده‌اند که 281.47 میلیون دلار از این مبلغ ناشی از کارمزدهای آنچین است. ماه مارس همچنان رکورددار بالاترین درآمد در مدت مشابه است، جایی که ماینرها 2.01 میلیارد دلار به دست آوردند، اگرچه هزینه‌های آنچین به میزان قابل توجهی کمتر بود و به 85.81 میلیون دلار رسید.

آمارهای 12 ماهه، دسامبر 2023 را به عنوان سومین ماه پر درآمد برای ماینرهای بیت کوین نشان می‌دهد که 1.56 میلیارد دلار در این ماه به دست آورده‌اند که 337.32 میلیون دلار آن از کارمزدهای آنچین به دست آمده است. علاوه بر این، ماه‌های مارس و آوریل 2024 از رکوردهای درآمدی که در بازارهای صعودی 2017 و 2021 ثبت شده بود، پیشی گرفتند. با وجود محیط کارمزد پایین فعلی و کاهش 13 درصدی قیمت بیت کوین در هفته گذشته، چشم‌انداز درآمدهای بیت کوین ماه می چندان امیدوارکننده به نظر نمی‌رسد.

نظر شما در مورد رکورد درآمدی که استخراج کنندگان بیت کوین در ماه آوریل به دست آوردند، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره استخراج‌کنندگان بیت‌ کوین با وجود کاهش ارزش هش، دومین درآمد بالای ماهانه را در ماه آوریل ثبت کردند! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.