توصیه رابرت کیوساکی: برای رکود آماده شوید – “سال‌ها می‌توانستم این بحران را ببینم”

Robert-Kiyosaki-Advises-Preparing-for-Depression
آنچه در این مقاله میخوانید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب پدر ثروتمند، پدر بی‌پول، توصیه کرده است که برای رکود اقتصادی آماده شویم. او بر اهمیت آمادگی برای بدترین حالت تأکید کرده و در برابر آسوده‌خاطری رایج در میان بسیاری که ترجیح می‌دهند «در دیزنی‌لند زندگی کنند»، هشدار داده است. او افزود که سال‌هاست می‌تواند این بحران را پیش‌بینی کند، به همین دلیل استراتژی‌ای را اتخاذ کرده که شامل سرمایه‌گذاری روی بیت ‌کوین (Bitcoin) می‌شود.

رابرت کیوساکی می‌گوید برای رکود برنامه‌ریزی می‌کند

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر، با هشدار شدیدی در مورد رکود اقتصادی بازگشته و از سرمایه‌گذاران خواسته است برای بدترین شرایط آماده شوند. پدر پولدار پدر بی پول کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لِچِر (Sharon Lechter) نوشته شده است. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز (New York Times) قرار دارد. این کتاب به بیشتر از 51 زبان ترجمه شده و بیش از 32 میلیون نسخه از آن در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

او روز پنج‌شنبه در پلتفرم شبکه اجتماعی ایکس (X) نوشت:

“رکود بعدی؟ من برنامه‌ریزی کرده‌ام که یکی رخ دهد.”

این نویسنده معروف افزود: “سوال: آیا من رکود را می‌خواهم؟ جواب: خیر. اما آماده‌سازی برای بدترین حالت بهتر از زندگی کردن در دیزنی‌لند است که بیشتر مردم این کار را می‌کنند.”

او در ادامه گفت: “رکود می‌تواند زمان مناسبی برای ثروتمند شدن باشد، واقعاً ثروتمند، اگر برای آن آماده باشید. دست از زندگی در دیزنی‌لند بردارید و برای ثروتمند شدن… بسیار ثروتمند شدن آماده شوید. لطفاً آماده باشید و مراقب خود باشید. اوضاع هیجان‌انگیز می‌شود.”

کیوساکی در ادامه، به اشتراک گذاشت:

“برای سال‌ها می‌توانستم این بحران را پیش‌بینی کنم… که به همین دلیل کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر را نوشتم، کسب‌وکار خودم را دارم، از اوراق قرضه به عنوان پول برای خرید دارایی‌هایی با جریان نقدی مانند املاک اجاره‌ای استفاده می‌کنم، طلا و نقره واقعی را ذخیره می‌کنم و امروزه بیت ‌کوین را در اختیار دارم.”

هفته گذشته، این نویسنده معروف قوانین بقای خود در هنگام سقوط را به اشتراک گذاشت. او هشدار داد که یک سقوط آغاز شده است و «یکی از بدترین‌ها خواهد بود.» او توصیه کرد: «پول ذخیره نکنید. ارزش پول تقلبی (دلار آمریکا، یورو، ین، پزو) کاهش می‌یابد. طلا، نقره، بیت ‌کوین، ذخیره کنید که پول واقعی هستند که ارزش آنها مخصوصاً در زمان سقوط بازار افزایش می‌یابد.”

نظر شما در مورد توصیه رابرت کیوساکی در مورد رکود اقتصادی در ایالات متحده چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره توصیه رابرت کیوساکی: برای رکود آماده شوید – “سال‌ها می‌توانستم این بحران را ببینم” بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.