پیتر شیف: طلا، نقره “آماده انفجار بالاتر” – او “بزرگترین بازار گاوی فلزات گرانبها در تاریخ” را پیش‌بینی می‌کند

schiff-bull-market-for-gold-and-silver
آنچه در این مقاله میخوانید

پیتر شیف (Peter Schiff)، اقتصاددان و طرفدار سرمایه‌گذاری روی طلا، پیش‌بینی کرده است که افزایش انفجاری در قیمت‌های طلا و نقره رخ خواهد داد. در حالی که او از سرمایه‌گذاران خواسته است از “آن چه می‌تواند بزرگ‌ترین بازار گاوی فلزات گرانبها در تاریخ باشد، استفاده کنند”، شیف بیت‌ کوین (bitcoin) را «پول مرده» خوانده و انتظار دارد که خروج پول از صندوق‌های قابل معامله بیت‌ کوین در بورس (ETFs) به زودی “فشار قابل توجهی به سمت پایین بر بیت ‌کوین وارد کند.

دیدگاه پیتر شیف (Peter Schiff) در مورد طلا، نقره و بیت ‌کوین

پیتر شیف (Peter Schiff)، اقتصاددان و طرفدار سرمایه‌گذاری روی طلا، معتقد است که طلا، نقره و سهام معدن برای کسب سود قابل توجه آماده هستند و به نمودارها و عوامل بهینه فاندامنتال اشاره کرده است. او روز پنج‌شنبه در پلتفرم شبکه اجتماعی ایکس (X) نوشت:

“به نظر می‌رسد که طلا، نقره و سهام معدن همه آماده هستند تا ارزش آنها به شدت افزایش یابند. هم نمودارها و هم عوامل فاندامنتال هرگز بهتر از این نبوده‌اند… از آن چه می‌تواند بزرگ‌ترین بازار گاوی فلزات گرانبها در تاریخ باشد، استفاده کنید.”

پیتر شیف (Peter Schiff)، طرفدار سرمایه‌گذاری روی طلا، دیدگاه بدبینانه خود در مورد بیت ‌کوین را تکرار کرد و هشدار داد: “بیت‌ کوین پول مرده است. پیش از این که دفن شود، آن را بفروشید.” شیف همچنین نظر خود را در مورد صندوق‌های قابل معامله بیت ‌کوین در بورس (ETFs) ارائه داد و گفت: “وقتی صندوق‌های بیت ‌کوین چهار ماه پیش راه‌اندازی شدند، فروشنده‌ای وجود نداشت، فقط خریداران بودند. اما حالا که بسیاری از سرمایه‌گذاران ETF‌ها را در اختیار دارند، میزان فروشندگان به صورت بالقوه زیاد است. اما با کاهش تقاضا از خریداران جدید، خروج پول از ETF‌ها به زودی فشار قابل توجهی به سمت پایین بر بیت‌ کوین وارد خواهد کرد.”

شیف (Schiff) همچنین به طور مداوم در مورد وضعیت اقتصادی ایالات متحده هشدار داده است. او در پلتفرم شبکه اجتماعی ایکس (X) روز جمعه توضیح داد:

“بخشی از مشکل برای فدرال رزرو (Fed) این است که ضریب اطمینان مصرف‌کننده نه تنها به دلیل افزایش تورم، بلکه به دلیل نرخ بهره “بالا” در حال فروپاشی است. بنابراین، اگر فدرال رزرو بخواهد با افزایش نرخ بهره برای مبارزه با تورم ضریب اطمینان را افزایش دهد، ممکن است نتیجه عکس دهد و باعث شود اعتماد بیشتری سقوط کند.”

شیف هشدار داد: “فروپاشی احساس مصرف‌کننده به همراه افزایش انتظارات تورم به معنای آن است که نرخ تأییدیه پایین بایدن (Biden) در حال حاضر در حال سقوط حتی به میزان پایین‌تری است. با توجه به این که رکود در پیش است، فدرال رزرو برای دادن هر گونه شانسی برای انتخاب مجدد بایدن به کاهش نرخ‌ها و انبساط کمی (QE) نیاز دارد. اما این به معنای تورم بالاتر است”.

نظر شما در مورد دیدگاه پیتر شیف در مورد فلزات گرانبها، بیت کوین و اقتصاد ایالات متحده چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره پیتر شیف: طلا، نقره “آماده انفجار بالاتر” – او “بزرگترین بازار گاوی فلزات گرانبها در تاریخ” را پیش‌بینی می‌کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.