پیش‌بینی تحلیلگر: قیمت بیت کوین در 10 سال آینده به 1 میلیون دلار می‌رسد و ارتقای جایگاه آن را به عنوان ارز آینده برای حفظ ارزش سرمایه پیش‌بینی می‌کند

آنچه در این مقاله میخوانید

ویلی وو (Willy Woo)، تحلیلگر بیت ‌کوین در بلاک‌ چین، پیش‌بینی می‌کند که ارزش این ارز رمزنگاری شده پیشرو در دهه آینده به نقطه عطف ۱ میلیون دلاری خواهد رسید. در آن چه که او به عنوان «زمانی برای زندگی کردن» توصیف می‌کند، وو انتظار دارد شاهد پاک‌سازی فساد بانک مرکزی باشد. با این حال، یکی از دنبال‌کنندگان وو تصور می‌کند که ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)، و نه بیت‌ کوین، جایگزین دلار آمریکا خواهد شد.

وو پیش‌بینی می‌کند بیت‌ کوین به ارزی برای حفظ ارزش سرمایه تبدیل شود

ویلی وو، تحلیلگر بیت کوین (BTC) در بلاک چین، پیش‌بینی می‌کند که ارزش دلاری بیت کوین به راحتی در ده سال آینده به ۱ میلیون دلار خواهد رسید. وو در پلتفرم رسانه اجتماعی ایکس نوشت که تأثیر متعاقب رسیدن دارایی رمز ارز برتر به چنین نقطه عطفی، این خواهد بود که بیت کوین سرانجام به ارزی برای حفظ ارزش سرمایه تبدیل شود.

با این پیش‌بینی، وو به سایر مدافعان برجسته بیت کوین مانند جک دورسی (Jack Dorsey) و کتی وود (Cathie Wood) می‌پیوندد که به طور مشابه پیش‌بینی می‌کنند ارزش این دارایی رمز ارز در نهایت از مرز یک میلیون دلار عبور خواهد کرد. همان طور که اخیراً توسط خبرگزاری pcmfa.news گزارش شده است، دورسی، از ‌بنیانگذاران و مدیرعامل سابق ایکس، انتظار دارد که بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ به این نقطه عطف برسد. دورسی همچنین پیش‌بینی می‌کند که ارزش دلاری این دارایی رمز ارز پس از آن نیز رشد خواهد کرد.

در همین حال، در یک پست ۱۱ مه (22 اردیبهشت) در ایکس، وو گفت که در دوره‌ای که او به عنوان «زمانی برای زندگی کردن» توصیف می‌کند، انتظار دارد شاهد «پاک‌سازی فساد بانک مرکزی» باشد. پذیرش بیت کوین به عنوان یک ارز ذخیره، که می‌تواند پایانی برای ایجاد بی‌کنترل پول توسط بانک‌های مرکزی باشد، جنگ‌ها را گران‌تر خواهد کرد. این امر به نوبه خود از شروع جنگ‌ها توسط کشورها جلوگیری خواهد کرد. وو افزود که تصور می‌کند رهبران جوان نه تنها مسئولیت را به عهده می‌گیرند، بلکه برای آینده‌ای که در آن زندگی خواهند کرد، شرایط را آماده خواهند کرد.

ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) بیشتر از بیت کوین احتمال دارد که دلار آمریکا را ساقط کند

اگرچه به نظر می‌رسید که وو در پست بعدی خود در ایکس حمایت خود را از این پیش‌بینی جنجالی تکرار می‌کند، برخی از بیش از یک میلیون دنبال‌کننده‌اش اصرار داشتند که مخالفان بیت کوین اجازه نخواهند داد این اتفاق بیفتد. یکی از این دنبال‌کنندگان، توبی کانینگهام (Toby Cunningham)، گفت که در عوض پیش‌بینی می‌کند یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) جایگزین دلار آمریکا شود و نه بیت کوین.

کاربر ایکس گفت: “بانک‌های مرکزی هرگز اجازه نخواهند داد بیت کوین به عنوان یک ارز ذخیره درآید. در عوض، شما شاهد خواهید بود که یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) جایگزین دلار فعلی آمریکا می‌شود. هرگز پاک‌سازی فساد بانک مرکزی رخ نخواهد داد. نیازی نیست زمانی دورتر از سال‌های 2007/ 2008 را در نظر بگیرید. همچنین پس از سال ۲۰۲۰، دیدیم که جامعه چقدر واقعاً بی‌اثر است. این وضعیت فقط بدتر خواهد شد. جنگ‌ها همیشه گران‌تر می‌شوند. این روند به همین منوال ادامه خواهد یافت. اما هرچه بیشتر پول چاپ کنند، بیت کوین بیشتر از تورم پولی بهره‌مند خواهد شد.”

willy-woo-x-text

یک کاربر دیگر چنین استدلال کرد که به دلیل هزینه‌های بالا، سرعت معامله پایین و مشکلات مقیاس‌پذیری، بیت کوین هرگز به یک ارز جهانی تبدیل نخواهد شد. با این حال، برخی دیگر از دنبال‌کنندگان در مورد پیش‌بینی وو درباره پاک‌سازی بانک‌های مرکزی تردید داشتند. یک کاربر پیش‌بینی کرد که بانک‌های مرکزی پول بیشتری چاپ خواهند کرد که سپس از آن برای خرید تمام بیت کوین‌های موجود استفاده خواهند کرد.

نظر شما درباره آخرین پیش بینی قیمت بیت کوین توسط ویلی وو چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره پیش‌بینی تحلیلگر: قیمت بیت کوین در 10 سال آینده به 1 میلیون دلار می‌رسد و ارتقای جایگاه آن را به عنوان ارز آینده برای حفظ ارزش سرمایه پیش‌بینی می‌کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.