Moonpay یک میلیون دلار به Stand With Crypto اهدا می‌کند

Moonpay-Donates-$1-Million-to-Stand-With-Crypto
آنچه در این مقاله میخوانید

Moonpay، یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات مربوط به خرید و فروش رمز ارزها، یک میلیون دلار به Stand With Crypto، سازمان غیرانتفاعی که به دنبال جلب حمایت رأی‌دهندگان آمریکایی برای موضوع رمز ارز است، اهدا کرده است. ایوان سوتو-رایت (Ivan Soto-Wright)، مدیرعامل Moonpay، اعلام کرد که این هدیه با کمک به انتخاب مقامات دوستدار رمزارز، به ایجاد چهارچوبی در حوزه رمز ارزها که نوآوری را ترویج می‌کند، کمک خواهد کرد.

Moonpay  یک میلیون دلار به تلاش‌های Stand With Crypto کمک می‌کند

Moonpay، یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات مربوط به خرید و فروش رمزارزها، یک میلیون دلار برای حمایت از Stand With Crypto، ابتکاری در جهت حمایت از رمزارزها که به دنبال جلب حمایت دارندگان ارز در ایالات متحده برای بهبود شرایط صنعت رمز ارز از طریق اقدام سیاسی است، اهدا کرده است.

ایوان سوتو-رایت (Ivan Soto-Wright)، مدیرعامل شرکت Moonpay، توضیح داد که این هدیه متمرکز بر حمایت از سازمان‌هایی است که می‌خواهند نوآوری در زمینه ارز رمزنگاری‌شده را به شکل مثبتی برای همه پیش ببرند. در نامه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، سوتو-رایت اعلام کرد که به دلیل تصویب محصولات صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین (Bitcoin) در ابتدای سال ۲۰۲۴، او باور داشت که فصل جدیدی در صنعت رمزارز در کشور آغاز شده است.

با این حال، این تصور اشتباه از آب درآمد، چون برخی از مهم‌ترین صرافی‌های رمزارز در ایالات متحده، مانند کوین‌بیس (Coinbase)، کراکن (Kraken)، و رابینهود (Robinhood)، به دلیل مشارکت به عنوان تسهیل‌کنندگان در بازار ارز رمزنگاری‌شده، با اقدامات قانونی مواجه شده‌اند.

از نظر سوتو (Soto)، انتخابات امسال “آینده این صنعت را در ایالات متحده مشخص خواهد کرد”، بنابراین مون‌پی (Moonpay) از اقدامات استند ویت کریپتو (Stand With Crypto) در حمایت از نامزدهای دارای مواضع موافق با رمز ارز پشتیبانی می‌کند. سوتو-رایت (Soto-Wright) تأکید کرد:

“آینده مالکیت دیجیتالی در آمریکا در معرض خطر است. ما به حمایت از صنعت خود افتخار می‌کنیم.”

سایت استند ویت کریپتو (Stand With Crypto) گزارش داده است که بیش از ۸۷ میلیون دلار از حدود ۵۰۰,۰۰۰ طرفدار رمز ارز کمک مالی دریافت کرده است. اخیراً، این سازمان اعلام کرد که برای حمایت مستقیم از نامزدهای مورد تأیید کنگره با ارائه کمک‌های مالی، کمیته اقدام سیاسی (PAC) را تأسیس خواهد کرد.

این سازمان توسط کوین‌بیس (Coinbase) در سال ۲۰۲۳ به منظور تبدیل جامعه به “صدای قدرتمندی که از سیاست‌هایی که نظام مالی ما را به‌روز می‌کند و امکان توانمندسازی اقتصادی را فراهم می‌کند، حمایت می‌کند”، تأسیس شد. برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیرعامل کوین‌بیس، نیز یک میلیون دلار به این تلاش کمک کرده است.

نظر شما در مورد کمک یک میلیون دلاری Moonpay به جنبش Stand With Crypto چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره Moonpay یک میلیون دلار به Stand With Crypto اهدا می‌کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.