با افزایش بیش از 100 درصدی کوین ترامپ در یک ماه، ارزش کیف پول کریپتوی ترامپ افزایش یافت

TRUMP-Coin-Surges-Over-100%
آنچه در این مقاله میخوانید

طی هفته گذشته، ارزش میم کوین شناخته‌شده به عنوان ماگا (TRUMP) بیش از ۴۵ درصد در مقابل دلار آمریکا افزایش یافته است و طی روز گذشته، ارزش توکن TRUMP بیش از ۷ درصد بالا رفته است. آمار نشان می‌دهد که این افزایش ارزش، دارایی‌های رمزارز دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، را افزایش داده است و اکنون ارزش مجموعه دارایی TRUMP او در نرخ‌های مبادله فعلی ۵.۳۲ میلیون دلار ارزیابی می‌شود.

ارزش توکن TRUMP طی ۳۰ روز گذشته ۱۰۷ درصد افزایش یافته است

در این هفته، میم کوین‌های ماگا (TRUMP) و جئو (BODEN) به روند صعودی خود ادامه داده‌اند؛ در این راستا،  ارزش TRUMP بیش از ۷ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته و BODEN بیش از ۱۱ درصد رشد کرده است. با وجودی که روز پنج‌شنبه، ارزش BODEN ۱۱ درصد افزایش داشت، اما در این هفته تنها ۵ درصد در مقابل دلار افزایش دیده است. در مقابل، ارزش TRUMP بیش از ۴۵ درصد در هفت روز گذشته افزایش یافته است. تا ساعت ۱ بعدازظهر به وقت شرقی روز پنج‌شنبه، هر واحد توکن TRUMP با قیمت ۸.۹۷ دلار معامله می‌شود.

طی ۳۰ روز گذشته، TRUMP شاهد افزایش قابل توجهی به میزان ۱۰۷.۲ درصد بوده است. گفته شده است که دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، ۵۷۹,۲۹۰ کوین TRUMP در اختیار دارد که هنگام راه‌اندازی پروژه به او اهدا شد. این مجموعه به تنهایی ۵.۳۲ میلیون دلار ارزش دارد. علاوه بر این، او مقدار قابل توجهی از رپد اتر (WETH) و اتر (ETH) از فروش توکن‌های غیر قابل معاوضه (NFT) خود دارد. بر اساس داده‌های آرکهام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، در حال حاضر، کیف پول ترامپ شامل ۴۳۱.۰۴۶ ETH و ۳۷۴.۷۲۸ WETH است.

آرکهام در پلتفرم X خاطرنشان کرد که مجموعه توکن ترامپ از TRUMP ۸۰۰ برابر از نظر ارزش افزایش یافته است. این بدان معناست که دارایی‌های رمز ارز ترامپ، شامل TRUMP، WETH، و ETH، ۷.۷ میلیون دلار ارزش دارند. علاوه بر این، او حدود ۷۶۰,۰۰۰ دلار در توکن‌های مختلف، از جمله ۴۶۵,۰۰۰ دلار از MVP و ۱۹۶,۰۰۰ دلار از ۲۰ میلیارد CONAN، دریافت کرده است. قابل توجه است که ترامپ هیچ‌ یک از کوین‌های اهدایی خود را از زمانی که برای اولین بار در کیف پولش ظاهر شدند، خرج نکرده است. با این حال، او برخی از درآمدهای حاصل از فروش NFT خود را استفاده کرده است، و برخی از آن درآمدها هنوز در کیف پول او باقی مانده است.

کاربران به طور مکرر با آدرس عمومی دونالد ترامپ تعامل دارند که شامل ۱۰۷ توکن غیر قابل معاوضه (NFT) از ۱۶ مجموعه مختلف است، که بر اساس معیارهای dappradar.com، گران‌ترین NFT با قیمت ۸۹ دلار ارزیابی شده است. ارزش کلی NFTها در کیف پول ترامپ تقریباً ۱۸۹ دلار است. این دارایی‌های NFT نیز هرگز توسط ترامپ یا نگهدارنده کیف پول جابجا نشده یا در دسترس او قرار نگرفته‌اند.

نظر شما در مورد افزایش 5.32 میلیون دلاری توکن TRUMP توسط ترامپ چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره با افزایش بیش از 100 درصدی کوین ترامپ در یک ماه، ارزش کیف پول کریپتوی ترامپ افزایش یافت بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.