کراکن تأکید دارد که USDT را در فهرست بازارهای اروپا حفظ خواهد کرد

کراکن-تأکید-دارد-که-USDT-را-در-فهرست-بازارهای-اروپا-حفظ-خواهد-کرد
آنچه در این مقاله میخوانید

کراکن (Kraken)، صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده، اصرار دارد که USDT را در بازارهای اروپایی نگه دارد تا زمانی که مقررات مربوط به استیبل‌کوین‌ها نهایی نشود. مارک گرینبرگ (Mark Greenberg)، رئیس جهانی بخش رشد دارایی و کسب‌وکار مدیریت در کراکن، توضیح داد که آن‌ها “به بررسی تمام گزینه‌ها برای ارائه USDT تحت نظام آینده ادامه خواهند داد”.

کراکن USDT تتر (Tether) را در بازارهای اروپایی در دسترس نگه خواهد داشت

صرافی‌های رمزارز در حال بحث در مورد اقداماتی هستند که باید در مورد استیبل‌کوین‌ها به دلیل اجرای آینده مقررات بازارهای دارایی‌های رمزنگاری شده (MiCA) انجام دهند. کراکن (Kraken)، یک صرافی رمزارز مستقر در سان فرانسیسکو، اخیراً توضیح داده است که USDT، بزرگترین استیبل‌کوین در بازار رمزارز، را برای مشتریان اروپایی خود لیست خواهد کرد.

مارک گرینبرگ (Mark Greenberg)، رئیس جهانی بخش رشد دارایی و کسب‌وکار مدیریت در کراکن، توضیح داد که صرافی “به لیست کردن USDT در اروپا ادامه می‌دهد” و در حال حاضر، “هیچ برنامه‌ای برای حذف لیست” این استیبل‌کوین ندارد.

گرینبرگ (Greenberg) ارزش USDT برای مشتریان اروپایی را به رسمیت شناخت و توضیح داد که شرکت چندین راه برای باقی ماندن این دارایی در لیست زیر مقررات آینده را بررسی کرده است. MiCA الزاماتی را تعیین می‌کند که برای تتر (Tether) بسیار دشوار خواهد بود تا با آن‌ها مطابقت داشته باشد، از جمله حفظ میزان معاملات روزانه‌اش کمتر از ۲۰۰ میلیون یورو (۲۱۷.۶ میلیون دلار).

با این حال، گرینبرگ توضیح داد که کراکن (Kraken) همه مقررات را زمانی که تعیین شده‌اند، دنبال خواهد کرد، اما تأکید کرد که «قوانین هنوز نهایی نشده‌اند» و این صرافی “به انجام هر کاری که می‌توانیم برای تداوم ارائه تمام استیبل‌کوین‌های مرتبط به مشتریان اروپایی خود ادامه خواهیم داد”.

اظهارات گرینبرگ (Greenberg) پس از آن مطرح می‌شود که مارکوس هیوز (Marcus Hughes)، رئیس جهانی استراتژی نظارتی کراکن (Kraken)، اعلام کرد که این شرکت در حال «بررسی جدی» حرکات تتر (Tether) خود در رابطه با اقدامات آتی MiCA است. او توضیح داد: “ما قطعاً برای تمام احتمالات، از جمله موقعیت‌هایی که فقط قابل دفاع نیست برای لیست کردن توکن‌های خاص مانند USDT، برنامه‌ریزی می‌کنیم”.

سایر صرافی‌ها در حال حذف لیست کردن USDT در آماده‌سازی برای MiCA هستند. چنین موردی درباره Okx صادق است که جفت‌ارز‌های مبتنی بر USDT را برای افزایش انطباق خود با رگولاتورهای اروپایی حذف می‌کند.

نظر شما در مورد موضع کراکن در مورد حفظ استیبل کوین تتر در فهرست مشتریان اروپایی چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره کراکن تأکید دارد که USDT را در فهرست بازارهای اروپا حفظ خواهد کرد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.