پیش‌بینی پیتر شیف در مورد خروج از ETF‌های بیت کوین به ETFهای اتریوم پس از تایید SEC

schiff-sec-bitcoin-ether
آنچه در این مقاله میخوانید

پیتر شیف (Peter Schiff)، اقتصاددان و طرفدار سرمایه‌گذاری طلا، هشدار داده است که تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس(ETFs)  اسپات اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) می‌تواند تأثیر منفی بر صندوق‌های قابل معامله در بورس اسپات بیت کوین و بیت کوین داشته باشد. گمانه‌زنی‌ها بالا است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا این هفته صندوق‌های قابل معامله در بورس اسپات اتر را تأیید خواهد کرد، چون نهاد ناظر اوراق بهادار با دو ضرب‌الاجل نزدیک مواجه است.

دیدگاه پیتر شیف در مورد تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس اسپات اتر

پیتر شیف (Peter Schiff)، اقتصاددان و طرفدار سرمایه‌گذاری روی طلا، در مورد تأثیر احتمالی صندوق‌های قابل معامله در بورس اسپات اتریوم (ETFs) بر صندوق‌های قابل معامله در بورس اسپات بیت کوین و بیت کوین (BTC) هشدار داده است. گمانه‌زنی‌ها و هیجانات قابل توجهی در مورد تأیید احتمالی صندوق‌های قابل معامله اسپات اتر توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در این هفته وجود دارد.

شیف در یک پست در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی X توضیح داد که بیت کوین از “شایعاتی که می‌گویند یک صندوق قابل معامله اتریوم احتمالاً تأیید خواهد شد، قوت تازه‌ای یافته است.” با این حال، این طرفدار طلا هشدار داد:

“اما پولی که برای خرید صندوق‌های قابل معامله اتریوم جدید صرف می‌شود، احتمالاً از صندوق‌های قابل معامله بیت کوین حاصل خواهد شد. سرمایه‌گذارانی که تصمیم به اختصاص بخشی از دارایی‌های خود به رمز ارز گرفته‌اند، این میزان اختصاص را برای خرید اتر افزایش نخواهند داد.”

کمیسیون بورس و اوراق بهادار با مهلت‌های ۲۳ مه (3 خرداد) و ۲۴ مه (4 خرداد) برای تأیید صندوق‌های قابل معامله اسپات اتر پیشنهادی به ترتیب، توسط Vaneck و Ark Invest، روبرو است. گزارش‌های روز دوشنبه نشان داد که این کمیسیون از صادرکنندگان صندوق‌های قابل معامله (ETF) اسپات اتریوم خواسته است تا فرم‌های ۱۹b-4 خود را به سرعت دوباره ارائه دهند، که این خوش‌بینی را افزایش می‌دهد که نهاد ناظر بر اوراق بهادار این صندوق‌ها را تأیید خواهد کرد.

در نتیجه، تحلیلگران بلومبرگ (Bloomberg) احتمال تأیید صندوق‌های قابل معامله اسپات اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار را به ۷۵ درصد افزایشی دادند. آن‌ها معتقدند که کمیسیون می‌تواند فرآیند تأیید را به زودی از فردا شروع کند.

شیف (Schiff) به طور منظم از بیت کوین انتقاد می‌کند. روز یکشنبه، او در X نوشت: “از این که مردم ادعا می‌کنند که من تنها به این دلیل با بیت کوین مخالف هستم که در رسانه‌های اجتماعی مطلب تولید کنم، خسته شده‌ام. این ادعا مضحک است… من حاضر نیستم برای جذب دنبال‌کننده یا افزایش تعامل، یکپارچگی خودم را قربانی کنم.” او اخیراً اظهار داشت: “از متهم شدن توسط طرفداران سرسخت بیت کوین که می‌گویند من به طور مخفیانه بیت کوین دارم اما حاضر نیستم به طور علنی آن را تأیید کنم، لذت می‌برم. آن‌ها فقط به قدری به خاطر خوردن کول‌اید (Kool-Aid)* مست هستند که نمی‌توانند بپذیرند که من به طور مشروع با دیدگاه آن‌ها مخالفم.” او در ادامه گفت:

“من فقط نمی‌توانم لباس‌های جدید امپراتور را ببینم.”

اوایل این ماه، شیف اظهار داشت که بیت کوین در یک بازار نزولی قرار دارد. در ماه آوریل، او اعلام کرد که دوره گرایش عمومی به بیت کوین تمام شده و بیت کوین را به عنوان یک «حباب غول‌پیکر» توصیف کرد.

*Kool-Aid یک برند آمریکایی ترکیب نوشیدنی های طعم دار است که متعلق به کرافت هاینز مستقر در شیکاگو، ایلینوی است. فرم پودر توسط ادوین پرکینز در سال 1927 بر اساس کنسانتره مایع به نام میوه اسمک ایجاد شد.

نظر شما در مورد هشدار پیتر شیف در مورد تاثیر ETF های اسپات اتریوم بر بیت کوین چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره پیش‌بینی پیتر شیف در مورد خروج از ETF‌های بیت کوین به ETFهای اتریوم پس از تایید SEC بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.